Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvilken erfaring har dere med dates fra Tinder?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har skravla med en del, men bare møtt ei.

Det var jo forsåvidt hyggelig, selv om bildene hennes var noe misvisende. Men det jeg likte beste ved det var nok at jeg fant et nytt trivelig sted i byen hvor de hadde mye god øl.

He he men da var det hvertfall godt for noe! ;)

Hilsen TS :)

Anonymous poster hash: 0cf77...538

Lenke til kommentar

Må innrømme jeg har vært en flittig tinderbruker. Datet han første i rundt 3 mnd, deretter møtte jeg en bare for "gøy" noen ganger, så full krasj med en (ingen kjemi, klent....), og nå dater jeg en ny en. Så lagt, så bra. Hehe. Litt vanskelig å skille ut hvem som bare vil ha en fuck friend, og hvem som vil mer. Ellers er det jo en veldig lett måte å få seg dater på! Så kan vel anbefale det. Tror det beste er å bare møte tidlig for et kjapt møte, så ser man hvordan personen er.

Lenke til kommentar

Gikk oss en tur. Helt grei deit, selv om jeg så hun var vagt ukomfortabel. Jeg blir jo nesten aldri ukomfortabel, så jeg gikk og snakket og spurte om alt og ingenting. Ingen stjernematch når det kommer til kjemi, og da blir jeg mindre interessert, for jeg vet hvor gøy det er når man matcher der.

Lenke til kommentar

Bare husk at om noen er usikre/ukomfortable trenger de litt mer tid, men så plutselig er kjemien der. Men ja, veldig gøy når kjemien er der fra første sekund! Slik er det med han jeg dater nå, selv om jeg etter hvert ser at vi kanskje er litt for forskjellige. Tror aldri jeg har smilt og ledd så mye på en vanlig gåtur før. :p

Lenke til kommentar

Ganske bra erfaring faktisk. Møtte ei der som jeg date'a i 1-2 måneder. Men døde litt etter det. Uvisst av hvilken grunn. Tror rett og slett begge bare at ingen av oss tok den seriøse praten også ble det bare slik. Greit for min del ettersom jeg føler jeg ga mer av meg selv enn hun, så no big loss. Men hyggelig var det :) Hadde veldig god kjemi fra første stund. Tror litt av grunnen var at vi snapchatta en del før vi møttes. Ble liksom litt mer chill på den måten.

Skal snart møte ei ny nå. Spennende å se åssen det går.

Lenke til kommentar

Har møtt en 6-7 jenter derifra. Alle treffene har vært hyggelige og de fleste har endt med sex, men noen har jo så klart vært bedre enn andre. Halvparten har jeg vel bare møtt en gang, og et par to ganger. Har datet ei fra Tinder i snart en måned nå (lengste jeg har holdt på med ei jente på over 3 år!), og det er knallbra så langt, så får se hvordan det går. Sykt bra dame. Har ikke orket å snakke med noen andre matches siden jeg begynte å date hun her heller. Spennende, hadde glemt hvordan det var å være betatt.

Lenke til kommentar

Testet det knapt nok i noen minutter for å se hva det var før jeg slettet det igjen for noen måneder siden, men så skulle vi installere et nytt program på telefonen i jobbsammenheng, og da ble det ikke plass til å installere tinder på nytt etter det.

Men nå fikk jeg grint meg til en ny telefon fra sjefen med rikelig med plass, så da tenkte jeg å fyre det i gang igjen om ikke så lenge når jeg har litt mer fritid.

Nå vet ikke jeg hvor seriøse folk på tinder er, men jeg liker konseptet fordi man bare enkelt og greit fra sofaen kan finne andre i området som også ser etter andre å bli kjent med, uten at man på liv og død må drive med en eller annen form for aktivitet for å komme i kontakt med folk.

Det er sikkert mange som mener at tinder er veldig overfladisk, kleint, en feil måte å komme i kontakt med seriøse folk på, eller at man ikke er klar for noe om man ikke har bedre veier å gå for å treffe folk. Men jeg tror det vil passe veldig bra til meg siden jeg ikke er så ekstremt flink til å bli kjent med nye folk face to face, så da tenker jeg at det å prate litt via tinder for å myke opp nervøsiteten litt på forhånd må være helt ypperlig for meg. Det er vel uansett bedre enn å ikke gjøre noe, og hittil virker det ihvertfall som den mest interessante arenaen for meg å teste, i hvert fall til å begynne med.

Så får vi se hva utfallet blir. Kanskje livspartneren min er å finne innpå der, kanskje ikke. :)

Lenke til kommentar

Har lyst til å begynne å bruke Tinder, men blir alltid litt skeptisk når man må logge seg på et sted via Facebook. Vil noe av det jeg gjør på Tinder vises på Facebook?

niks, men jeg vil ikke anbefale deg å logge inn med facebook. Da vil alle se hvem du har felles venner med og slikt og det gir en del cockblocks. best å være stealth ;)

Anonymous poster hash: 71057...dab

Lenke til kommentar

Jeg hadde et problem med Tinder hvor den ikke viste alle felles venner.

Tror dog det er fikset nå.

Hadde samme problemet, førte til at jeg matchet venner av daten.. Ble ganske flau, men vi fant ut at vi ikke passet sammen likevel så da var det ikke krise.. Jeg sa selvfølgelig aldri noe om det til daten altså. :p

Lenke til kommentar

Hadde samme problemet, førte til at jeg matchet venner av daten.. Ble ganske flau, men vi fant ut at vi ikke passet sammen likevel så da var det ikke krise.. Jeg sa selvfølgelig aldri noe om det til daten altså. :p

Haha, kleint! Om enn noe artig da.

Matchet med ei venninne i går. Jeg sveiper nesten konstant kjentfolk til høyre, for jeg er nysgjerrig på om de matcher tilbake. Hun blokkerte meg ganske rett etter at vi matchet :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...