Gå til innhold

[Løst] Helt ny LG 2 lader ikke? (stuck på 1-2%)

Anbefalte innlegg

Fikk en lg 2 for 2 dager siden, og har brukt den ganske ofte, slik at den ble tom etter 2 dager.

Da jeg puttet den i laderen startet bildet av et batteri opp og det stod 1%.

Etter ca 20 min var det fortsatt 1%, og hvis jeg kobler av laderen, mens mobilen er på, slår den bare seg av (pga den ikke har strøm)

Har også prøvd å koble usben til pcen, men den lader heller ikke her.

HJELP!

Endret av igxx
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøv å slå den av, sjekk at alt står i rett og vent i to timer. Har den da ikke fått mer strømprosent burde du vente til i morgen og dra til butikken der du kjøpte den og kreve en ny.

La den stå rett i veggen og ikke i en usb port. Gjør du det lader den enormt mye tregere.

Edit: ser ut som andre også har problemet.

"Quite a few people have had problems with the LG G2 taking a long time to charge, possibly even up to 8 hours to fully charge the battery. This is definitely not normal. A lot of people also get the slow charging notification.

Potential fix:

If youre not using the original cable and charger that came with the phone, then start there.

If you are using the original LG charger and cable, and still getting the slow charging problem, then it could be because one or other is faulty. Try switching the charger and see if it makes a difference, and if not, try switching the cable and see if it makes a difference."

Endret av Switched
Lenke til kommentar

Tingen er at den ble kjøpt på netonnet, så burde jeg kontakte dem?

altså mobilen kan slås på, men hvis man f.eks går på batteri, står det at den ikke lader...

Ja, du burde sende en epost til netonnet. Forklar problemet og du får sikkert sende den inn til dem.

Så når den går på batteri så sier den at den ikke lader? Skjønte ikke helt.

Endret av Switched
Lenke til kommentar

Tingen er at den ble kjøpt på netonnet, så burde jeg kontakte dem?

altså mobilen kan slås på, men hvis man f.eks går på batteri, står det at den ikke lader...

Ja, du burde sende en epost til netonnet. Forklar problemet og du får sikkert sende den inn til dem.

Så når den går på batteri så sier den at den ikke lader? Skjønte ikke helt.

Altså på innstillinger - generelt - om mobilen - batteri

Der står det at mobilen ikke lader :/

Lenke til kommentar

Bruker du den originale LG laderen som kom med telefonen? Hvis ikke, prøv den og sjekk at den står godt i veggen, at Usben står godt i adapteren og at ledningen står godt i telefonen. Mye kan gå galt vet du :p

Prøv en annen lader hvis det ikke funker.

Går ikke det må du nesten bare kontakte netonnet og forklare dem problemet.

Lenke til kommentar

Bruker så klart den originale laderen.

Tingen er at laderen på en måte "må" fungere, siden det blir liv i mobilen hvis jeg har den tilkoblet, problemet er jo at det ikke blir mere strøm i batteriet i guess?

Lenke til kommentar

Kan jo være verd et forsøk å gjenopprette til fabrikkinnstilling.

Hvis du ikke viste det så trenger mobilen 5% strøm for å gjøre det....

Forøvrig, etter 2 timer med lading har det nådd 2%! :w00t:

Endret av igxx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...