Gå til innhold

Spill som lanseres om 2 uker på AppStore


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg har laget et spill som jeg skal lansere til Apple, Android osv.. om ca 2 uker.

 

Dette er et utrolig godt spill, som jeg vet jeg vil tjene penger på, men markedsføringa derimot, er jeg usikker på.

 

Hvordan skal jeg gå frem? Jeg vet at dette spillet kommer på hvertfall top 100, bare at jeg er nødt til og få markedsført det.

 

Noen som har erfaring innenfor dette?
Hvordan skal jeg gå frem?

Skal jeg bare legge ut spillet og vente på penga, og ikke gjøre noe som helst?

 

Hører fra dere!

post-344605-0-02375900-1396782847.jpg

post-344605-0-45275800-1396783009_thumb.png

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For små apper ifra en uetablert leverandør som jeg anntar at du er, så er det ikke sikkert at du får gjort så mye når det gjelder markedsføring. Det finnes jo markedsføringsmekanismer, som alltid, men hvor skal du få pengene ifra til det når du ikke er sikker på at appene dine faktisk fører til god nok inntekt?

 

Kan kanskje lønne seg å markedsføre dem ETTER lansering til og med, og i vært fall etter første update og jeg håper du vil update dem for å sørge for at de er mest mulig bug-free.

 

En rask googling gir disse tipsene: http://mobiledevices.about.com/od/marketingapps/tp/Top-10-Tips-To-Market-Mobile-Application.htm

 

Jeg tror det er noen bloggere der ut som viss du gir dem en gratis prøve så vil de bedømme appene for deg, det er verdt å prøve å google fram disse evnt. Du kan kanskje også prøve å høre med innovasjon Norge om de ikke har noen tips til deg sånn over telefonen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...