Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

kjøp av BMW

B17a

Anbefalte innlegg

Heisann.

er på utkikk etter ny bil, en bmw, mest tenkt meg e34, e36 eller e39.

Har som krav at bilen skal ha minimum 2.3l motor eller høyere.

Har 70k å gå ut med, og er jo på jakt etter en bil med komplett servicehefte og så lite feil og rust som mulig.

Hva kan jeg få for en pris som dette? noe å anbefale? tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser du etter stor motor, lite rust og feil kan du ivertfall se bort fra e34 og e36. E39 er mye bil for pengene om dagen, men er du ikke i stand til å skru selv ligger dem fortsatt greit i pris med litt motor.

2.3l er det forøvrig ble forøvrig ingen av bilene du nevner levert med. Tenker du på 323/523 så er det i praksis en nedstrupet 525/323 på 2.5l. Anbefaler derimot bimmers.no for slike spørsmål.

Lenke til kommentar

ja riktig, blir vell enten 2,5 eller 2,8l motorene :) vil jeg da få en grei e39 med 2,5 eller 2,8 for denne prisen?

hvordan er automatkassa på disse? går den god for litt herjing på vintern?

Lenke til kommentar

ja riktig, blir vell enten 2,5 eller 2,8l motorene :) vil jeg da få en grei e39 med 2,5 eller 2,8 for denne prisen?

hvordan er automatkassa på disse? går den god for litt herjing på vintern?

Om du skal more deg litt på vintern, sats heller på manuell kasse ;)

Lenke til kommentar

Helt grei bil det der.

Skal du kjøpe den bør du forberede deg på å skru litt, og da helst selv (for å holde kostnadene nede).

Hvis den er så bra som det virker som (liten sjanse, men absolutt tilstede), så er det et godt kjøp.

Kilometer er ikke noe problem om den har blitt regelmessig vedlikeholdt gjerne på intervall.

Lenke til kommentar

kopierer linken fra bilen jeg tenker på, og når jeg går inn på linken her så ser jeg at den hopper rett over til en annen bil på siden :p så vet ikke om det bare er jeg som får det problemet. Bilen som kommer opp her en en sølv e39, ikke den svarte e39 touring jeg tenker på :)

tror linken skal funke bedre nå..

http://www.autodb.no/bil/view/1658754

Endret av B17a
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Tror du det er så lurt å kjøpe en BMW med stor motor som er ungdomskjørt? Såfremt den ikke er entusiasteid da. Tviler litt på det, på grunn av det stygge M-merket på bakluka.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...