sore Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Roccat brukte lang tid på å få bryterne mekaniske.Test: Roccat Ryos MK Pro Lenke til kommentar
Ping7 Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 For dyrt etter min mening. 1 Lenke til kommentar
olescza Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Jeg har selv Corsair k70 og mener det er et mye bedre tastatur mtp design og funksjonalitet. Det gir en mer ekslusiv og clean finish for de som liker det, OG til en betydelig bedre pris. 2 Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Har dette tastaturet selv, og har aldri vært så fornøyd med et keyboard før. Om jeg må bytte dette ut en dag klarer jeg ikke tenke hvilke alternativer som kan være likestilte. Pris = kvalitet 1 Lenke til kommentar
StigtriX Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 (endret) Fint å se at Roccat stadig forbedrer seg. De har en del å bevise etter alle feilene ved Kone-serien med datamus. Har selv hatt flere av den originale Kone i tillegg til Kone[+], men de døde fort : / Endret 6. april 2014 av StigtriX 1 Lenke til kommentar
ObZidian Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Litt idiotisk å ha USB-hubben på høyresiden av tastaturet med tanke på plassering av mus. Jeg bruker G710+ og der er USB plassert foran på tastaturet slik at selve bunten til headset kan ligge der. 1 Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Betalte 899 for mitt G710+, som har skikkelige medieknapper og volumhjul, så dette var ikke særlig interessant Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Hva med å teste Ducky Shine 3? Flott tastatur uten for mye jål, hvis man ser bort ifra LED-lysa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå