Nytelse Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Jeg har kjøpt meg minnebrikker til min maskin som ikke funker med mitt HK. nemlig denne:112684 (Komplett varenummer). HK mitt takler ikke RAM med totalt mer enn 4 "sider og her snakker vi 6 "sider". Er det noe som kan fortelle med hvilket HK jeg kan bruke f.eks 4 stk 512 MB brikker av typen jeg har? Kan dette brukes? -> http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...ID=&GrpID=&s=sr Er det Dual DDR som gjelder liksom? Gjør det at det blir 2 minnekanaler som takler 8 "sider" Takker for evt hjelp, jeg sliter med dette RAM greiene... :oops: Hilsen Erik Lenke til kommentar
opticus Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 skjønner ikke hva du mener, men hk du har der takler hvertfall 4gb ram, dvs opp til 4 stk 1024mb brikker, dvs at det takler 4 stk 512 brikker også.. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Jeg har kjøpt meg minnebrikker til min maskin som ikke funker med mitt HK. nemlig denne:112684 (Komplett varenummer). HK mitt takler ikke RAM med totalt mer enn 4 "sider og her snakker vi 6 "sider". Er det noe som kan fortelle med hvilket HK jeg kan bruke f.eks 4 stk 512 MB brikker av typen jeg har? Kan dette brukes? -> http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...ID=&GrpID=&s=sr Er det Dual DDR som gjelder liksom? Gjør det at det blir 2 minnekanaler som takler 8 "sider" Takker for evt hjelp, jeg sliter med dette RAM greiene... :oops: Hilsen Erik Ja tror det er noe sånt ja,har hatt 4 x 512 på mitt uten prob Lenke til kommentar
enden Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 IC7 (uten noe dill bak) takler og det Lenke til kommentar
Nytelse Skrevet 11. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2003 Snekker'n: Har du 4 ganger 512 DDR på det HK som står i siggen din?? Hvis det er tilfelle kjøper jeg bare et sånt :-) Erik (som ser litt lysere på ting ) Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Snekker'n:Har du 4 ganger 512 DDR på det HK som står i siggen din?? Hvis det er tilfelle kjøper jeg bare et sånt :-) Erik (som ser litt lysere på ting ) Normalt kjører jeg med 2 men måtte teste det ut når du spurte så nå har jeg kjørt med 2 x512 Geil Golden Dragon og to Geil Platinum 4200 samtidig det funket fint. Dette testet jeg også da jeg hadde IC7-G det gikk helt greit der også så dermed tror jeg det funker på alle 875/865 kortene. Lenke til kommentar
Nytelse Skrevet 12. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2003 Kjempefint :-) Og det er minnebrikker med chip'er på begge sider av PCB'en? Takk skal dere ha for svarene, alle sammen :smile: Erik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå