Gå til innhold

Hvilket HK takler 4 stk 512 MB brikker?

Nytelse

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt meg minnebrikker til min maskin som ikke funker med mitt HK. nemlig denne:112684 (Komplett varenummer). HK mitt takler ikke RAM med totalt mer enn 4 "sider og her snakker vi 6 "sider".

Er det noe som kan fortelle med hvilket HK jeg kan bruke f.eks 4 stk 512 MB brikker av typen jeg har? Kan dette brukes? -> http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...ID=&GrpID=&s=sr

Er det Dual DDR som gjelder liksom? Gjør det at det blir 2 minnekanaler som takler 8 "sider"

Takker for evt hjelp, jeg sliter med dette RAM greiene... :oops:

Hilsen Erik

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har kjøpt meg minnebrikker til min maskin som ikke funker med mitt HK. nemlig denne:112684 (Komplett varenummer). HK mitt takler ikke RAM med totalt mer enn 4 "sider og her snakker vi 6 "sider".

Er det noe som kan fortelle med hvilket HK jeg kan bruke f.eks 4 stk 512 MB brikker av typen jeg har? Kan dette brukes? -> http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...ID=&GrpID=&s=sr

Er det Dual DDR som gjelder liksom? Gjør det at det blir 2 minnekanaler som takler 8 "sider"

Takker for evt hjelp, jeg sliter med dette RAM greiene... :oops:

Hilsen Erik

Ja tror det er noe sånt ja,har hatt 4 x 512 på mitt uten prob

Lenke til kommentar
Snekker'n:

Har du 4 ganger 512 DDR på det HK som står i siggen din??   Hvis det er tilfelle kjøper jeg bare et sånt :-)

Erik

(som ser litt lysere på ting   :D )

Normalt kjører jeg med 2 men måtte teste det ut når du spurte så nå har jeg kjørt med 2 x512 Geil Golden Dragon og to Geil Platinum 4200 samtidig det funket fint. Dette testet jeg også da jeg hadde IC7-G det gikk helt greit der også så dermed tror jeg det funker på alle 875/865 kortene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...