Heleneii Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Noen som har en bruker på studienett med 450 poeng? Er desperat etter en oppgave som kan hjelpe meg godt på vei til norsk tentamen/eksamen. Eventuelt om noen kan hjelpe meg å svare på oppgave 4? Norsk eksamen.pdf Lenke til kommentar
Heleneii Skrevet 6. april 2014 Forfatter Del Skrevet 6. april 2014 Denne oppgaven forresten: http://www.studienett.no/Oppgaver/retorisk-analyse-forsvarets-rekrutteringskampanje-22902.aspx Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Jeg valgte den oppgaven på tentamen jeg hadde og fikk 5 på den, om du vil kan jeg scanne det for deg. Lenke til kommentar
Heleneii Skrevet 6. april 2014 Forfatter Del Skrevet 6. april 2014 Jeg valgte den oppgaven på tentamen jeg hadde og fikk 5 på den, om du vil kan jeg scanne det for deg. Ja, gjerne det! Lenke til kommentar
Bruker-308370 Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Jeg valgte den oppgaven på tentamen jeg hadde og fikk 5 på den, om du vil kan jeg scanne det for deg. Kan du gjøre det til meg og (hvis du sender på PM da)? Det hadde vært supert! Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Beklager jeg glemte det helt. Her er den. Læreren var ikke helt enig i min tolkning, men den var godt nok begrunnet til at det ble 5+ eller 5. Fikk pluss fordi han var så positivt overrasket fra før jul haha. tentamendiskusjon.no – Kopi.pdf Lenke til kommentar
Bruker-308370 Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Flott! Tusen takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå