Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Er City-kampen siste kamp hvor Gerrard må holde seg unna gult kort, for å unngå to kampers karantene? Ja. Gult kort der, og Gerrard misser Chelsea-kampen. Gult kort her og han misser Citykampen. Rock>>>>>>>>>>>>><<<<<<<<<<<Hard place. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Adrian må ha en kjempekamp om ikke Liverpool får med seg 3 poeng idag. Lenke til kommentar
sector Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Jeg tenkte at kanskje en bakre firer med Johnson og Agger på backene, og Skrtel og Sakho i midten kunne være noe, men det gjorde ikke Rodgers. Holder seg til scouser-Cafu i denne kampen også. Agger ikke på benken engang. Mulig han er mer skadet enn tidligere skrevet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Skadet seg jo på trening. Why risk it når vi har CIty og Chelsea på løpende bånd? Lenke til kommentar
sector Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Nei, det er jo sant. Visste ikke at han var så skadet. Såg noen plasser at det ble spekulert i om Agger eller Sakho skulle spille i midten, og da regnet jeg med at han ikke var særlig skadet. Lenke til kommentar
edge Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Begynner å bli bra nervøs nå. Og jeg er ikke bakfull engang.Feels weird, man Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Vært nærvøs hele helja jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Come on lads! BING IT HOME!YNWA! Lenke til kommentar
sector Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 nervøs eller ikke, nå starter det dere!! Måtte det beste (laget fra Liverpool) vinne!! YNWA! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Liker absolutt ikke benken vår Lenke til kommentar
edge Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Der var vi igang!Kom igjen!!! Shaky start. Lenke til kommentar
edge Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Hvorfor blir vi med på å spille volleyball med dem? :/ Lenke til kommentar
toreae Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 West ham spillerende gjør mye rart, spår rødt kort om de fortsetter slik. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Come on lads! BING IT HOME! YNWA! Yea, BING IT HOME Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Jaggu går det sakte når Carroll loffer avgårde med ballen. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Er det bare jeg som syns det er litt vanskelig å se forskjell på draktene? Tror det er noe med de hvite shortsene som klinsjer mot draktene til Liveprool. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Sitter med elendig stream. Lenke til kommentar
edge Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Ikke så vanskelig å skille de, men blir veldig kaotisk når vi angriper og de legger 3-4 mann på ballfører til en hver tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå