Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

MSI Z87I Gaming HK problemer

Anbefalte innlegg

Har bygget meg en maswkin med et Mini-ITX kort i Corsair 250D kabinet, med et MSI z87i hovedkort med 16 GB Ram (CORSAIR 16GB DDR3 XMS3 PC12800 1600MHZ (2X8GB))

Bestillingen mer detaljert her.... -> http://i.imgur.com/30u2f5v.png

Fikk installert alt sammen fint i kabinettet og alt fungerte fint på min første oppstart, og jeg installerte Win7 64 bit fint fra min USB3 stikke (Siden som dere ser er det ingen CD/DVD/Bluray drev i orderen), men problemene begynte allerede på min første bootup. Win7 trenger 1 bootup for å komplettere installeringen og alt gikk helt fint på min aller første bootup, hvor den bootet helt fint til Desktop, men så begynte den å lete etter drivere og siden jeg ikke hadde installert noen drivere til hovedkortet, kunne ikke den finne noen drivere til hovedkortet og restartet. Så begynte problemene med dette selvbygget. Nå viser den kun en svart skjerm på oppstart, med numrene 99, så 9c og til slutt a2 helt nede i høyre hjørne på monitoren min og hvis jeg vil gå tilbake til BIOS så viser den Entering setup.... nede i venstre hjørne uten å gjøre en damn shit. Irriterende......

Har noen glupe hoder her noen peiling på hva som kan være feilen?

tl;dr: 99,9C så A2 nederst i høyre hjørne. ESC key= stopper opp på "Entering setup..." nederst i venstre hjørne.....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du ingen manual å se i ? Dette er jo feilkoder.

Mye som kan være "gale" her.

Det du kan gjør er å ribbe pcen helt til du kun har det du trenger for å starte den opp.

Feks hovedkort, cpu, 1minnebrikke og strømforsyning.

Se om du kommer deg i bios.

Så kobler du til SSD og prøver igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...