StormEagle Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 (endret) Ble litt inspirert etter å ha sett noen norske og kjennte personer i det siste som jeg syns det var veldig vanskelig å se kjønnet til utenom at jeg så det på navnet da. Så hva med en tråd hvor man kan legge ut bilder også kan man gjette på om det er mann eller kvinne. Reglene er at man må med sikkerhet vite kjønnet til personen og man må dermed vite personens navn for å være sikker. Da helst kjennte offentlige personer så det er lett å verifisere (og siden det er offentlige personer så har de jo også implisitt samtykket til å vise sitt bilde i offentlige sammenhenger). Bilder i alle positurer og klær godtas så det kan bli litt ekstra utfordrende. Og utenlandske personer godtas også så lenge de er offentlige og kjennte. PS: det kan være lurt og laste opp bildet til en hosting tjeneste med et anonymt filnavn så man ikke kan jukse og finne det ut via URL'en til bildet. Jeg begynner med disse to: Endret 6. april 2014 av flesvik 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå