NeEeO Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Hei, jeg er 17år gammel og går 2.året. Jeg har trent noe styrke hjemme, men har vært veldig opp og ned. Jeg har for eksempel veldig merkbar utvikling i biceps, og noe i skuldre(?). Men jeg angrer på at jeg ikke trente mer. Jeg skal nå starte på treningssenter om en uke. Lurer på om testoronnivåene fortsatt er høyt? Litt bekymret for dette.. Lenke til kommentar
Forumtroll1 Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Ingenting å bekymre seg for. Du kommer til å ha bra testosteronnivåer hele veien gjennom 20-årene. Ikke like høye som når du er 17, men fortsatt bra. Når du passerer 30 derimot så vil de synke med omlag 1 % per år og kroppen gjør seg sakte klar til å dø Og et tips til når du begynner å trene skikkelig, ikke vær en av de som kun trener overkropp. Få deg et skikkelig treningsopplegg med knebøy flere ganger i uka. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 I en alder av 17 er det veldig høyt. Når du derimot kommer i 30-40 årene, da begynner du å merkes at det synker. En god del også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå