Szmekken Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Hei. Jeg prøver å få Platinum i RDR nå som det ryktes at serverene tas ned. Jeg mangler de to onlinetroféne "The Quick and Everyone Else..." og "Go Team". Noen andre som er keen på å få onlinetroféne, og som vil bli med/hjelpe til litt? Lenke til kommentar
sunbeam-transformer Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 hvor har du hørt at serverene skal tas ned. jeg har selv spilt det spillet veldig mange timer. men jeg kommer ikke inn på online lengre. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 6. april 2014 Forfatter Del Skrevet 6. april 2014 På det store internettet. Man kommer inn dersom man går inn via singleplayer. Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Red Dead Redemption bruker Gamespy for sin multiplayer del og som kjent legger Gamespy ned sine multiplayer server fra 31. mai. Men har blitt fortalt at Rockstar kommer til å patche dette. (Hvor riktig dette er jeg ikke sikker på) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå