nicho_meg Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Fikk nettopp svar fra komplett som prøver seg på at "softwarefwil dekkes ikke av garanti". Da skriver du tilbake: Flott, da tar jeg det på reklamasjonsretten. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 8. april 2014 Forfatter Del Skrevet 8. april 2014 Etter boot så laster windows, og en feilmelding kommer opp. Eneste valget da er å klikke OK for reboot. Så dermed går det i en uendelig loop. Prøvde å reinstallere fra medfølgende backup-partisjon, men det ga bare samme resultat. Dette tyder vel på at det er hw-problemer. Men hva med å prøve å kjøre en eller annen Linux fra CD(DVD) eller USB. Får se hvor mye jeg orker å prøve, er så smått begynt å pakke ned ting, er på flyttefot. Men hvilke linux-distro en enkel å prøve med for en som knapt har rørt linux før? Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 (endret) Jeg er ikke Linux-mann, så jeg har ikke helt oversikt. Men har selv i flere år brukt Knoppix på CD eller DVD for å teste, og for å få ut ting fra PC-er med krasja Windows. Endret 8. april 2014 av Mr D Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Har vært borti et par lignende tilfeller. - Den ene gangen så hadde noe(n) forandret på partisjonsrekkefølgen, og dermed fant ikke scriptet riktig drive når den skal klargjøre etter recovery, og den andre gangen var det en hybrid-disk-løsning på PCen som ikke recovery-kitet skjønte. - Da var løsningen å fjerne den lille SSDen fra kontroller-konfigen, installere, og sette den opp som cache-disk med intel verktøyet etter installasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå