Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter prisen på innlegget over ville jeg heller valgt Norton 360 versjonen til samme pris, på samme siden. Får en total oversikt på hvilke produkter de har å tilby hvis en ser under kategorien produkter. Selv ville jeg handlet andre steder hvor det kanskje koster litt mindre.

Endret av otl
Lenke til kommentar

Dropp planen din ang å kjøpe Norton, det er jo virkelig ikke noe å betale for.

Pcen din er like bra, om ikke bedre, beskyttet med Microsofts eget og gratis antivirus program.

Har du Windows 7 heter det Microsoft Security Essentials og må lastes ned herfra... har du Windows 8.x ligger det allerede installert på pcen, og heter Windows Defender. Du må da bare avinstallere f.eks Norton, for å så aktivere det fra kontrollpanelet.

Sparer deg for masse penger. Om du absolutt ønsker å kaste bort penger på antivirus, så velg alt annet enn Norton.

Lenke til kommentar

Dropp planen din ang å kjøpe Norton, det er jo virkelig ikke noe å betale for.

Pcen din er like bra, om ikke bedre, beskyttet med Microsofts eget og gratis antivirus program.

Har du Windows 7 heter det Microsoft Security Essentials og må lastes ned herfra... har du Windows 8.x ligger det allerede installert på pcen, og heter Windows Defender. Du må da bare avinstallere f.eks Norton, for å så aktivere det fra kontrollpanelet.

Sparer deg for masse penger. Om du absolutt ønsker å kaste bort penger på antivirus, så velg alt annet enn Norton.

MSE (nå Windows Defender) var kanskje god beskyttelse før i tiden, men nå er det virkelig bånn i bøtta. Har lagt seg godt til rette på sisteplass i testene til AV-TEST i det siste: http://www.av-test.org/en/tests/home-user/windows-8/novdec-2013/

Lenke til kommentar

Uansett så ligger ikke Norton så langt opp på listen de heller. Mange gode gratis alternativer å velge mellom på toppen, og også gå for de på toppen på listen om man av en eller annen grunn føler man må betale for virusbeskyttelse (som bare er tull, men men)

Skal sies at jeg kun har brukt MSE de siste årene og er veldig fornøyd. Aldri opplevd noe problemer i det hele tatt. Men nå er jeg ikke inne på veldig mye suspekte sider og slikt da ;)

Lenke til kommentar

Helt enig med de over. Du får gratis alternativ som er minst like bra, om ikke bedre. Microsoft sin innebygde er bra. Det er også Avast og Avira som begge tilbyr en gratisversjon.

Vurder gjerne en brannmur i tillegg. Comodo og Online Armor er gode produkter som begge er gratis.

Hvis du i tillegg installerer Malwarebytes Anti Malware og kører denne manuelt en gang iblant, har du en komplett beskyttelse langt over det Norton har å tilby.

Lenke til kommentar

Har brukt Avast, Windows defender, Norman, Norton(Symantec) og Kaspersky. Det beste antivirusprogrammet, er det som BRUKER minst systemresurer og det er Kaspersky pr i dag. Nye Norton internet Security 2014 SLUKER pc resurser. Skal du ikke gå for bet program, bruk Windows defender(lite resurskrevende). Kaspersky har vert i toppen 3år på rad, og er DET jeg vil påstå det beste programmet. Avast er et gjevlig masete program, vil du skal oppgradere hele tiden til bet versjonen.

VIKTIG VED VALG AV ANTIVIRUS PROGRAM, ER YTELSEN SPESIELT PÅ SVAKERE MAKINVARE!!!

Lenke til kommentar

Like viktig er hvor mye programmet maser. Hvis man støtt og stadig får opp varsler for hver minste, ubetydelige ting så blir det til slutt til at man skrur av hele driten, trykker "yes to all" eller lignende. Mange mindre kompetente databrukere oppfatter også slike varsler som om noe er galt selv om det bare er informasjkonsmeldinger.

Lenke til kommentar

Jeg for min del vil anbefale Kaspersky Pure 3.0. Hadde Bitdefender installert på 3 PC'er. Men etter oppdatering til Winodws 8.1 Update, var det helt umulig å få tilgang til Internett på 2 av PC'ene.

Av-installerte Bitdefender, og problemene forsvant. Har nå Kaspersky installert på alle 4 PC'ene, og alt funker konge, ingen problemer med Internett eller hva det nå måtte være.

Lenke til kommentar

Jeg har brukt en rekke virusprogram de siste 20 åra og ingen av de har funnet et eneste virus ennå. Men så laster jeg heller ikke ned ukjente programmer.

Jeg har betalt bilforsikring i alle år, men ikke kollidert en eneste gang ennå. Men så kjører jeg heller ikke over fartsgrensen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...