Urken Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 (endret) Hei. Har ikke hatt smarttelefon før, men vurderer å kjøpe en nå. Har tenkt på en rimelig telefon i begynnelsen. Har to som jeg har sett litt på. Det er Samsung Galaxy Trend Pluss og Nokia Lumia 520. Er det noen som har noe erfaring med disse og / eller har dere andre å anbefale. ## topic oppdatert av ilpostino ## Endret 5. april 2014 av ilpostino Lenke til kommentar
mhmhm124 Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Det virker som om du har et budsjett på 1000 kr jeg foretrekker at du kjøper samsung galaxy trend plus, på papiret høres trend plus bedre Men om du vil ha noe ''different'' så kan du kjøpe nokia lumia 520 men om du vil ha bedre opplevelser og flere apper og bedre apper så gå for trend plus 1 Lenke til kommentar
Urken Skrevet 5. april 2014 Forfatter Del Skrevet 5. april 2014 Takk skal du ha. Jeg tenkte at når jeg er fersk og ikke brukt smarttelefon før, kunne det være en ide å kjøpe en billig. Derfor har jeg bare tatt disse eksemplene. Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Etter min erfaring får du mye mer for pengene med en windows phone enn en Android. Jeg har selv en Nokia 520. Helt grei telefon det. Hadde jeg vært deg hadde jeg økt til 1500,- å kjøpt http://www.lefdal.com/product/telecom-gps/mobiltelefon/NOK625BLACK/nokia-lumia-625-smarttelefon-sort?scid=PRICECOMP_PRISJAKTNO Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Ikke kjøp en billig/svak Android-telefon. Dersom budsjettet er lavt, gå for Windows Phone, det er et OS som funker fint også på enkle telefoner. Dersom du går litt opp i pris, er iPhone 4S fortsatt et bra alternativ: http://store.apple.com/no/buy-iphone/iphone4s/8gb-sort-ul%C3%A5st Lenke til kommentar
Switched Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 De har Nokia Lumia 520 på salg på Lefdal til 595,-. Kan være lurt å slå til 1 Lenke til kommentar
Winnetou2012 Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 De har Nokia Lumia 520 på salg på Lefdal til 595,-. Kan være lurt å slå til PS: Telenorlåst da Lenke til kommentar
Winnetou2012 Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 WP er veldig rask og behagelig å bruke, den er like glatt i menyene på den billigste og den dyreste modellen og alle de viktige programmene er der 6snap for Snapchat, 6sec for Vine, 6tag for Instagram, Frost for Yr.no osv... Lenke til kommentar
Urken Skrevet 6. april 2014 Forfatter Del Skrevet 6. april 2014 Takk for hjelpen så langt. 3 G og 4G er vel noe operatørene opererer med. Det har vel ikke noe betydning for hvilken telefon jeg kjøper. Tror det bare er utbygd for 3G her jeg bor. Lenke til kommentar
I am not a bird Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Skal du kjøpe billig android-telefon er det viktig at den har Android 4.4.x Kitkat, bedre urformet for svakere telefoner Lenke til kommentar
Urken Skrevet 8. april 2014 Forfatter Del Skrevet 8. april 2014 Da ble det Nokia Lumia 520 Lenke til kommentar
Urken Skrevet 23. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2014 De har Nokia Lumia 520 på salg på Lefdal til 595,-. Kan være lurt å slå til PS: Telenorlåst da Er det normalt at batteriet på en slik smarttelefon ikke vare lengre enn 3 dager når den står st.by? etter 3 dager er det tomt og må lades. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 23. juni 2014 Del Skrevet 23. juni 2014 Jeg er ikke kjent med akkurat den modellen, men tre dager høres ikke unormalt ut. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 23. juni 2014 Del Skrevet 23. juni 2014 Med en standby-tid på 360 timer, burde den holde mer enn 3 dager dersom den ikke er i bruk i det hele tatt. Sjekk at det er sperret for bakgrunnsoppdatering av apper. Dersom du har dårlig dekning der du har telefonen liggende, vil den også bruke noe mer batteri for å holde kontakten med mobilnettet. Lenke til kommentar
Urken Skrevet 24. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2014 Med en standby-tid på 360 timer, burde den holde mer enn 3 dager dersom den ikke er i bruk i det hele tatt. Sjekk at det er sperret for bakgrunnsoppdatering av apper. Dersom du har dårlig dekning der du har telefonen liggende, vil den også bruke noe mer batteri for å holde kontakten med mobilnettet. Lefdal skriver følgende. Det er helt vanlig at telefoner nå til dags ikke har batterikapasitet lengre enn 3 dager. Telefonen har kun stått i st.by. Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Min 520 var heller ikke en Standby racer. Holdt i ca 3-4 døgn helt uten bruk. Lenke til kommentar
Urken Skrevet 24. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2014 Min 520 var heller ikke en Standby racer. Holdt i ca 3-4 døgn helt uten bruk. Det står følgende i spesifikasjoner. Maksimum standbytid: 16 days. Jeg prøvde den uten å bruke den og det ble litt over 3 dager. Det står jo ingenting om minimum standbytid. Ja man må bare finne seg i det. Den var jo billig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå