Gå til innhold

[Løst] Jeg trenger tips til rimelig smarttelefon

Anbefalte innlegg

Hei. Har ikke hatt smarttelefon før, men vurderer å kjøpe en nå. Har tenkt på en rimelig telefon i begynnelsen. Har to som jeg har sett litt på. Det er Samsung Galaxy Trend Pluss og Nokia Lumia 520. Er det noen som har noe erfaring med disse og / eller har dere andre å anbefale. :nei:

## topic oppdatert av ilpostino ##

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det virker som om du har et budsjett på 1000 kr

jeg foretrekker at du kjøper samsung galaxy trend plus, på papiret høres trend plus bedre

Men om du vil ha noe ''different'' så kan du kjøpe nokia lumia 520 men om du vil ha bedre opplevelser og flere apper og bedre apper så gå for trend plus

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

De har Nokia Lumia 520 på salg på Lefdal til 595,-. Kan være lurt å slå til

PS: Telenorlåst da :nei:

Er det normalt at batteriet på en slik smarttelefon ikke vare lengre enn 3 dager når den står st.by? etter 3 dager er det tomt og må lades.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Med en standby-tid på 360 timer, burde den holde mer enn 3 dager dersom den ikke er i bruk i det hele tatt. Sjekk at det er sperret for bakgrunnsoppdatering av apper. Dersom du har dårlig dekning der du har telefonen liggende, vil den også bruke noe mer batteri for å holde kontakten med mobilnettet.

Lenke til kommentar

Med en standby-tid på 360 timer, burde den holde mer enn 3 dager dersom den ikke er i bruk i det hele tatt. Sjekk at det er sperret for bakgrunnsoppdatering av apper. Dersom du har dårlig dekning der du har telefonen liggende, vil den også bruke noe mer batteri for å holde kontakten med mobilnettet.

Lefdal skriver følgende. Det er helt vanlig at telefoner nå til dags ikke har batterikapasitet lengre enn 3 dager. Telefonen har kun stått i st.by.

Lenke til kommentar

Min 520 var heller ikke en Standby racer. Holdt i ca 3-4 døgn helt uten bruk.

Det står følgende i spesifikasjoner. Maksimum standbytid: 16 days. Jeg prøvde den uten å bruke den og det ble litt over 3 dager. Det står jo ingenting om minimum standbytid. Ja man må bare finne seg i det. Den var jo billig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...