Lille skattekammer Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Hei! Jeg er helt ny på dette forumet, og ville starte en tråd under forbruker (bedrift) er det noe spessielt jeg må gjøre for å få lov til det? mvh Per Gunnar Stenersæter Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Hei og velkommen til forumet! Kategorien du refererer til er forbeholdt bedrifter og brukerkontoen må være registret som en bedriftskonto for å kunne opprette en tråd der. Om du har et ønske om å registrere brukerkontoen din som en bedriftkonto så kan du lese informasjon og regler for kategorien her Om du bare er en vanlig forumbruker så har du resten av forumet til råds. Hva er det du ønsker å opprette tråd om? Noe spesiell kategori eller tema? Kan prøve å peke deg i riktig retning. -Hille Lenke til kommentar
Lille skattekammer Skrevet 5. april 2014 Forfatter Del Skrevet 5. april 2014 Det er jo en tråd om bedriften min jeg vil starte. Så jeg er her som bedrift kan du si. Jeg ønsker meg tilbakemeldinger både på service, og utseende av den websiden. ser vel at den katogorien jeg ønsker å gå inn på har 2-3tråder. selve katogorien heter: Bedriftene sine tråder. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 (endret) Da leser du gjennom info og regler for bedriftskonto her og gjør deg forstått med reglene. Så sender du en kort søknad til [email protected] hvor du ber om å få gjort om brukerkontoen din til en bedritskonto. Først da vil du få muligheten til å benytte deg av den kategorien. Si fra om det er noe mer du lurer på Endret 5. april 2014 av Hille Lenke til kommentar
Lille skattekammer Skrevet 5. april 2014 Forfatter Del Skrevet 5. april 2014 Takk Hille! ps: Blir signaturen min sett på som reklame? si ifra så skal jeg fjerne den Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 5. Bedrifter, ansatte og reklamering Signaturen til kontoen skal ikke inneholde annet enn kontaktinformasjon.Nettadressen med navn og telefonnummer fungerer. Fint om du fjerner slagordet ditt. Lenke til kommentar
Lille skattekammer Skrevet 5. april 2014 Forfatter Del Skrevet 5. april 2014 Takk for raske og gode svar søknad sent så da satser jeg på at vi blir flyttet etterhvert mvh Per Gunnar Stenersæter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå