Gå til innhold

HK dilemma.

Anbefalte innlegg

jeg skal ha meg nytt hk, prosessor og ram, jeg skal ha en 1.4 ghz palmio, 512 mb ddr ram.

det jeg ikke vet er hvilket hk jeg skal ha... har sett litt på: MSI K7T-266 PRO2-RU Hovedkort Socket A

Er dette et bra Hk? hvilket andre alternativer??

:?:

Simen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

On 2001-10-19 12:18, sfougner skrev:

jeg skal ha meg nytt hk, prosessor og ram, jeg skal ha en 1.4 ghz palmio, 512 mb ddr ram.

det jeg ikke vet er hvilket hk jeg skal ha... har sett litt på: MSI K7T-266 PRO2-RU Hovedkort Socket A

Er dette et bra Hk? hvilket andre alternativer??

:?:

Simen.

MSI K7T266A er sikkert et av det beste sikect A hovedkortene som kommer i nærmeste fremtid. Etter det jeg har lest er dette ett meget bra kjøp.

( har bestilt ett selv)

Lenke til kommentar

Noe som er helt sikkert er at du SKAL ha hovedkort med Via KT266a chipsettet! Ellers venter du på nForce.. EPoX 8KHA+ Via KT266A fikk bra scores i test [Test av 8KHA+] Det fikk 95% i denne testen! EPoX kortet har også sinnsykt bra overklokkingsmuligheter. Anbefaler deg å virkelig lese testen. ABit kommer vel snart med sitt hovedkort med Via KT266A chipsett.

Ellers har du Shuttle AK31 Rev3 KT266A hovedkortet. Det ville ikke jeg anbefalt da. Men det er jo opp til deg om du vil overklokke SÅ sinnsykt. Men det ser ut til å være et bra moBo. [Test av AK31] Fikk score 90%.

Det er flere hovedkort med Via KT266a som er på markedet eller kommer. Asus sitt kommer nok straks for salg på websjopper. Et hovedkort jeg ikke anbefaler deg å kjøpe er Gigabyte 7DX.

[Dårligere scores]

Håper du finner ut av det nuh! :smile: Skal snart kjøpe meg data selv skjønner duh.. dermed følger jeg litt med ;D

[ Denne Melding var redigert av: mFaFa på 2001-10-19 13:03 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...