Muffinrex Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Jeg bestilte nettopp The Elder Scrolls Online fra Coolshop.com, og forventet egentlig at det skulle fungere fint. Jeg valgte å bestille en download kode, siden jeg har gledet meg til å spille spillet og kunne tenke meg å spille det så fort som mulig. Og bestillingen gikk fint den, men så dukket diverse problemer opp... Først og fremst kom følgende e-post fra Coolshop: "Vi beklager, ett eller flere produkter på din Code Via Email-bestilling er satt på vent i påvente av videre undersøkelse.Hvorfor skjer dette? Dessverre opplever nettbutikker et stort antall svindelforsøk hver dag, så det har vært nødvendig å iverksette en rekke automatiserte sikkerhetskontroller for å skille vekk falske bestillinger. Dessverre er det uunngåelig at et lite antall bestillinger blir stoppet, selv om det ikke er svindel involvert. Vi beklager dette og gjør vårt ytterste for å manuelt godkjenne din bestilling så raskt som mulig." Jeg ble utrolig sjokka, og kunne kjenne en blanding av skuffelse og raseri bygge seg opp inni meg. Hva slags amatørmessing opplegg er egentlig dette? Jeg begynte straks på en lang klage/SOS-mail til nettsidens kundeservice, da det dukket opp en epost i inboksen min. Og der lå jaggu meg koden til PRE-ORDER DLCEN! Og jeg har ikke en gang forhåndsbestilt spillet! Verken selve spillet eller de 30 dagene med gratis spilletid som skal være meg i enhver utgave av spillet, var å finne. Heller ikke i nedlastningslisten min på Coolshop fant jeg den. Dette er feilreklamasjon, mener nå jeg. Jeg fant nemlig ikke informasjon noe som helst sted på nettsiden om at de hadde svindelproblemer på siden. De lar være å utgi viktig informasjon, kun for å ikke skremme bort kunder. De lurer dem rett i fella! Det står nemlig at man skal få bestilt kode innen 1 time, og intet annet. Jeg har ikke mottatt produktet jeg bestilte, og jeg er utrolig rasende. De sier også på nettsiden at de ikke returnerer Code via mail-bestillinger... Hva gjør jeg? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 (endret) Har du fått feil kode, har du fått feil kode. Gi dem i hvert fall en sjanse til å rette det opp. Send en mail og fortell hva som har skjedd. Endret 5. april 2014 av Isbilen Lenke til kommentar
Muffinrex Skrevet 5. april 2014 Forfatter Del Skrevet 5. april 2014 Okei, jeg har fått koden til spillet. Men jeg har ikke fått noen kode til de 30 dagene med spilletid jeg forventet å få, hvilket er litt skuffende.. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Er det ikke sånn at man får de 30 dagene når man registrerer en ny konto? Jeg har ikke spillet, men får inntrykk av det etter litt kjapp googling. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Registrer spillet du så FÅR du automatisk 30 dager spilletid. Er ikke en kode for spillet og en kode for spilletid. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 De reserverer dog 15 USD på kortet ditt når du registrerer det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå