AnonymDiskusjon Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Vet ikke om det er riktig kategori å poste et slikt innlegg...? Men hvis det er noen prøvere som leser dette, hadde det vært artig om dere kunne svare på spørsmålene jeg kommer til å stille. Kanskje dette kan være et spennende sted for oss prøvere å oppdatere hverandre på? Spørsmål: 1. Hvor gamle er dere? 2. Hvor lenge har dere prøvd? (PP) 3. Når har du EL? 4. Når venter du IKM? 5. Har dere barn fra før? Mine svar: 1. Jeg blir 22 i mai og samboer er 24. 2. Vi har nettopp begynt å prøve, så dette er PP1. 3. Har EL i dag. 4. 18.04 5. Dette blir vårt første barn Anonymous poster hash: c4a0d...a51 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 Nå er sikkert dette en tråd som for mange kan være interessant å følge, selv om den ikke er relevant for min del. Men det hadde nok vært lettere dersom det hadde vært en innledning som hadde forklart alle forkortelsene og litt om prosessen rundt og hvorfor folk ender opp som 'prøvere' der folk kan dele litt av erfaringene sine. For å gi ett inntrykk til andre potensielle 'prøvere' som gjerne har en del spørsmål rundt det som kan bli besvart. Jeg som utenomforstående forsto i grunn ikke stort. Så det er bare ett tips :-) Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 12. april 2014 Del Skrevet 12. april 2014 Prøver= en som prøver aktivt å bli gravid PP= prøveperiode. Hver syklus regnes som en ny periode. EL= eggløsning IKM= ikke kommet mens. Datoen for når mensen er forventet dersom man ikke blir gravid. Nei, jeg er ikke prøver, men har vært det tidligere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå