Emancipate Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Var det så smart å si fra om det på forhånd? 1 Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 5. april 2014 Forfatter Del Skrevet 5. april 2014 Var det så smart å si fra om det på forhånd?Tilfeldigheter er ikke smart. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Var det så smart å si fra om det på forhånd? Lenke til kommentar
3irik Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Skjønner ingen ting av denne tråden, men siden den er "off topic" så er det vel greit Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Han har allerede forårsaket deja vu. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 5. april 2014 Forfatter Del Skrevet 5. april 2014 Han har allerede forårsaket deja vu.Jeg har forårsaket prestasjonsangst. Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Bra! For jeg har akkurat innsett at livet ikke begynner før man er pensjonist, og det finner jeg meg ikke i! Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 5. april 2014 Forfatter Del Skrevet 5. april 2014 Bra! For jeg har akkurat innsett at livet ikke begynner før man er pensjonist, og det finner jeg meg ikke i!Man vil ikke greie å begynne å leve da heller, for da må man sikkert innse at man har ventet helt til man var 70 med å gjøre det. Lenke til kommentar
Leif.ross Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Mr. Anderson... you disappoint me. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå