Morgens Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Har jeg virkelig lyst på det? Synes det kult ut med filmer hvis det har skjedd noe spesielt. Er det kanskje litt harry - for ungdommer og innbruddstyver? Usikker, derfor spør jeg her. Tips gjerne om gode, diskre modeller som kan stå fast i bilen. Er montering på hattehyllen mulig? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Anbefaler deg å sjekke ut denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1528998&st=0 1 Lenke til kommentar
sevs Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Anbefaler Mobius Actioncam. 1 Lenke til kommentar
Morgens Skrevet 12. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2014 Anbefaler Mobius Actioncam. Hei sevs, kjøpte den også. Utrolig kul liten dings. 2 problemer, det første er at "loop" ikke fungerer. Den stanser når 32 GB er tatt opp. Det andre er at klokka starter på 1. januar 2013 - selv om jeg via config har satt oppdatering. Setter stor pris på hvis du peker meg i riktig retning av enten løsning eller et forum. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå