Randy Marsh Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Okey, så har vært syk siden mandag og er fortsatt syk(lørdag). Har ikke fått gått på do siden gud vet når, mener det var forrige helg en dag. Mamma og pappa gir blanke faen, så må visst gjøre alt selv her. Kostholdet mitt har gått i frukt, brød, hjemmelaget tomatsuppe laget av tomater, kjøtt og poteter her og der, masse masse vann. Likevel så urinerer jeg gult hver eneste morgen fordi om nettene har jeg alltid rundt 39 i feber og svetter som gris, selv om drikker 1 og en liter i løpet av natten. Kom akkurat på nå at jeg ikke har vært på do og gjort det store på lenge nå, så prøvde en cigarett og masse kaffe. Hjalp ikke noe. Prøvde og massere magen med kokonøtt olje. Fungerte heller ikke. Hjelp. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Spis mindre, gjør mindre merkelige ting, spesielt dropp kaffen. Ta et par paracet og slapp av langflat! Lenke til kommentar
Randy Marsh Skrevet 5. april 2014 Forfatter Del Skrevet 5. april 2014 Lurer på om kanskje avføringsmiddel hadde vært en god idé nå. Men uansett, ty doge Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Du skal urinere gult om morgenen fordi urinproduksjonen skal være nedsatt om natta. Dette gjelder uavhengig av hvor mye du drikker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå