mhmhm124 Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 (endret) Her kan dere diskutere om hva dere syntes om ZTE sine produkter, hva dere liker ved dem og hva dere ikke liker ved ZTE sine Mobiltelefoner. Diskuter hva dere synes om ZTE sine mobiler. Jeg vil høre deres opplevelser og meninger med ZTE. Endret 5. april 2014 av Shiam Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Jeg ville fått inn ZTE med store bokstaver og bindestrek i tittelen, uten stor T i "tråden". Hvis du ser for deg at det skal være litt aktivitet i tråden over tid, er det greit å ha slike ting på plass. Kanskje mer stoff i første post også. Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Jeg ville fått inn ZTE med store bokstaver og bindestrek i tittelen, uten stor T i "tråden". Hvis du ser for deg at det skal være litt aktivitet i tråden over tid, er det greit å ha slike ting på plass. Kanskje mer stoff i første post også. Ja enig . Shiam, du kan jo se litt på min tråd om Oppo sine nye telefoner for å se om du kanskje får litt inspirasjon på hvordan du kan sette opp en tråd. Du finner tråden min i min signatur. Lenke til kommentar
mhmhm124 Skrevet 5. april 2014 Forfatter Del Skrevet 5. april 2014 Jeg ville fått inn ZTE med store bokstaver og bindestrek i tittelen, uten stor T i "tråden". Hvis du ser for deg at det skal være litt aktivitet i tråden over tid, er det greit å ha slike ting på plass. Kanskje mer stoff i første post også. Ja enig . Shiam, du kan jo se litt på min tråd om Oppo sine nye telefoner for å se om du kanskje får litt inspirasjon på hvordan du kan sette opp en tråd. Du finner tråden min i min signatur. Takk takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå