Torhild Jansen Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Stær i vinterdrakt. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Nydelig Torhild!!!! Er den "årets"? Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 5. april 2014 Forfatter Del Skrevet 5. april 2014 Nydelig Torhild!!!! Er den "årets"? Takker ... ja, bildet er fra 30.mars i år Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Imponerende posering du har fanget her, Torhild! Uvitende som jeg er hva fugl angår; jeg ville aldri gjettet stær. Må da ha sett en eller flere sånne, men kan ikke huske det, når jeg ser bildet ditt. Kjenner den bare uten alt glitteret. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 5. april 2014 Forfatter Del Skrevet 5. april 2014 Imponerende posering du har fanget her, Torhild! Uvitende som jeg er hva fugl angår; jeg ville aldri gjettet stær. Må da ha sett en eller flere sånne, men kan ikke huske det, når jeg ser bildet ditt. Kjenner den bare uten alt glitteret. Takk skal du ha ... mitt bilde for 3 dager siden, er av Stær i 'sommerdrakt' ...de er så fargerike om sommeren. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Flotte bilde..r av stær Torhild, har hatt noen hos meg siden januar, lurer på om dem overvintrer her? God h...elg Hilsen Leif Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 5. april 2014 Forfatter Del Skrevet 5. april 2014 Flotte bilde..r av stær Torhild, har hatt noen hos meg siden januar, lurer på om dem overvintrer her? God h...elg Hilsen Leif Takk Leif .... det kan godt hende de overvintrer hos deg, for det er ikke alle som drar til 'syden', noen blir her om vinteren God helg til deg og! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Schtiilige bilder av denne krabaten! Har sett at de på en måte skifer fargetoner alt etter hvilket lys en ser de i! Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 6. april 2014 Forfatter Del Skrevet 6. april 2014 Takker Ja de skifter farge - om sommeren har de glinsende farger i forskjellige nyanser, men utpå høsten kommer disse hvite 'hjertene'. Har lagt ut en stær med sommerdrakt som nr.3 her. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Veldig bra, med nr. 2 som min favoritt. Mvh Melvin:) Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 6. april 2014 Forfatter Del Skrevet 6. april 2014 Veldig bra, med nr. 2 som min favoritt. Mvh Melvin:) Takk skal du ha Melvin Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Hei, Torhild. Praktfullt portrett av stær, - det ser ut som om den poserer bevisst ! Bildet er knallskarpt og med utmerkede farger, og lys og bakgrunn er så nær det perfekte som vel mulig ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Flott(e) bilde® av stæren Torhild. Aldeles perfekt. Har aldri lagt merke til at stæren har slike spetter i fjærdrakten. Ser nesten ut som hjemmestrikket lusekofte Her har du virkelig fantastiske bilder i samlingen din Mvh. Lisbeth. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg