Manlulu Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Jeg vil ha en simpel kode der jeg kan endre sprites. Det jeg vil gjøre, er å endre pause knappen til å vise play når jeg klikker på den. Jeg tenker da på noe innenfor void OnMouseDown() Noen? Den trenger ikke være lang eller safe. Jeg tenger bare noe som funker, så kan jeg fundere på resten på egenhånd Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Tenker du å bytte fra en sprite til en annen, eller er det en polymorph du tenker på? Du vil sannsynligvis gjøre det på mouseUp() heller, da det er slipp av musknapp over en komponent som normalt aktiverer en funksjon. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Det du kan gjøre er å lage en animasjon. Du lager 2 forskjellige tilstander aka "animation states", du kan skifte mellom disse ved å nærmest kun bruke en linje kode. Søk opp animation på Unity så finner du diverse youtube filmer osv om temaet. Lenke til kommentar
Manlulu Skrevet 5. april 2014 Forfatter Del Skrevet 5. april 2014 Jeg tenker på å bytte fra en sprite til en annen. Jeg har et pause bilde og et play bilde. Hmm ja det kan jeg prøve meg på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå