Step_up Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Seriøst Step_Up, seriøst. Hvorfor MÅ alle like Solskjær? Innlegg som ditt er grunn nok til å ønske Solskjær bort fra all fotball for all fremtid. Han er da nordmann! Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 (endret) Hvordan spilte MMD og Zaha? Mange har jo ønsket de fra start lenge, spesielt førstnevnte. Er du annengenerasjons innvandrer? Ser ingen andre grunner til at noen kan skrive sånt. Jeg skjønte ikke dette, hva var sammenhengen her? Seriøst Step_Up, seriøst. Hvorfor MÅ alle like Solskjær? Innlegg som ditt er grunn nok til å ønske Solskjær bort fra all fotball for all fremtid. Han er da nordmann! Skal jeg fortsette å lete? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1543867 Endret 5. april 2014 av Teipball Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Har ignorert innleggene hans for lenge, lenge siden (hint hint). Og du er hvem? Kunne ikke brydd meg mindre om du hadde vært sultan av agrabah! Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 (endret) Hvordan spilte MMD og Zaha? Mange har jo ønsket de fra start lenge, spesielt førstnevnte. Er du annengenerasjons innvandrer? Ser ingen andre grunner til at noen kan skrive sånt. Jeg skjønte ikke dette, hva var sammenhengen her? Seriøst Step_Up, seriøst. Hvorfor MÅ alle like Solskjær? Innlegg som ditt er grunn nok til å ønske Solskjær bort fra all fotball for all fremtid. Han er da nordmann! Skal jeg fortsette å lete? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1543867 På hvilke andre måter går det an å ikke håpe det går bra for Solskjær? Er noen annen generasjons innvandrere jeg har lest som ønsker at det går dårlig for OGS. Lete hva? Endret 5. april 2014 av Step_up Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 (endret) På hvilke andre måter går det an å ikke håpe det går bra for Solskjær? Er noen annen generasjons innvandrere jeg har lest som ønsker at det går dårlig for OGS. Lete hva? Logisk. Du er sterk kritisk til andre nordmenn som Høgmo og Drillo, men samtidig mener du at folk skal støtte Solskjær fordi han er nordmann. Men hey, du skal få holde på du. Endret 5. april 2014 av Teipball Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Trolljegeren har fått snusen i at det er et troll i nærheten. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 På hvilke andre måter går det an å ikke håpe det går bra for Solskjær? Er noen annen generasjons innvandrere jeg har lest som ønsker at det går dårlig for OGS. Lete hva? Logisk. Du er sterk kritisk til andre nordmenn som Høgmo og Drillo, men samtidig mener du at folk skal støtte Solskjær fordi han er nordmann. Men hey, du skal få holde på du. Holde på? Selvfølgelig er jeg kritisk til Drillo som ødela VM-kvaliken og Høgmo som var medansvarlig. Er vel ikke den eneste som var kritisk til Drillo som landslagssjef. Det finnes vel ingen grunner til å ikke støtte Solskjær. Og du skjønner vel forskjellen på å være manager og landslagssjef?? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Fy faen Cardiff har blitt en laughing stock post-Mackay. For en avgjørelse av Tan. Solskjær, you done really fucked up by joining a relegation battle in the middle of the season, boay. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå