Gå til innhold

Kamptråd - Cardiff - Crystal Palace

Alt-Ctrl

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan spilte MMD og Zaha? Mange har jo ønsket de fra start lenge, spesielt førstnevnte.

Er du annengenerasjons innvandrer? Ser ingen andre grunner til at noen kan skrive sånt.

Jeg skjønte ikke dette, hva var sammenhengen her?

Seriøst Step_Up, seriøst. Hvorfor alle like Solskjær? Innlegg som ditt er grunn nok til å ønske Solskjær bort fra all fotball for all fremtid.

Han er da nordmann!

Skal jeg fortsette å lete?

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1543867

Endret av Teipball
Lenke til kommentar

Hvordan spilte MMD og Zaha? Mange har jo ønsket de fra start lenge, spesielt førstnevnte.

Er du annengenerasjons innvandrer? Ser ingen andre grunner til at noen kan skrive sånt.

Jeg skjønte ikke dette, hva var sammenhengen her?

Seriøst Step_Up, seriøst. Hvorfor alle like Solskjær? Innlegg som ditt er grunn nok til å ønske Solskjær bort fra all fotball for all fremtid.

Han er da nordmann!

Skal jeg fortsette å lete?

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1543867

På hvilke andre måter går det an å ikke håpe det går bra for Solskjær? Er noen annen generasjons innvandrere jeg har lest som ønsker at det går dårlig for OGS.

Lete hva?

Endret av Step_up
Lenke til kommentar
På hvilke andre måter går det an å ikke håpe det går bra for Solskjær? Er noen annen generasjons innvandrere jeg har lest som ønsker at det går dårlig for OGS.

Lete hva?

Logisk.

Du er sterk kritisk til andre nordmenn som Høgmo og Drillo, men samtidig mener du at folk skal støtte Solskjær fordi han er nordmann. Men hey, du skal få holde på du.

Endret av Teipball
Lenke til kommentar

Lete hva?

Logisk.

Du er sterk kritisk til andre nordmenn som Høgmo og Drillo, men samtidig mener du at folk skal støtte Solskjær fordi han er nordmann. Men hey, du skal få holde på du.

Holde på? Selvfølgelig er jeg kritisk til Drillo som ødela VM-kvaliken og Høgmo som var medansvarlig.

Er vel ikke den eneste som var kritisk til Drillo som landslagssjef. Det finnes vel ingen grunner til å ikke støtte Solskjær. Og du skjønner vel forskjellen på å være manager og landslagssjef??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...