Øystein.F. Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Vil bli lansert digitalt mot slutten av året.Alien-regissøren produserer Halo-film Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Gleder meg Forward Unto Dawn var jo glimrende om enn litt kort 1 Lenke til kommentar
erikric Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Hvem skriver manus? Det er det som blir mest avgjørende på kvaliteten. Lenke til kommentar
Øystein.F. Skrevet 6. april 2014 Forfatter Del Skrevet 6. april 2014 Hvem skriver manus? Det er det som blir mest avgjørende på kvaliteten. Som det står i artikkelen er det Prison Break-skaparen Paul Scheuring som tar på seg den jobben. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 Ridley har jo mistet grepet skal man basere seg på hans siste eskapader. AtW Lenke til kommentar
Judgement Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 Er så synd at de ikke følger canon i disse småfilmene osv. Kunne gjerne ha tenkt meg en film som var basert på fall of reach av Erik Nylund. Ikke en fantastisk litterær opplevelse, men det siste slaget hadde vært awesome på film Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Håper de lager den i samme stil/ånd som Landfall fremfor Forward unto dawn som jeg ikke likte helt. Ble litt for glatt barne-action med helt klare PG13 traumer. Lenke til kommentar
geirhol29 Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 tror aleien regisøren er død?????????? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå