tc47 Skrevet 5. april 2014 Rapporter Del Skrevet 5. april 2014 Endelig litt PL igjen. I dag er første kick off er sånn typisk kamp man sitter og bare håper bortelaget (underdogs) klarer å score og vinne på en eller annen måte. Men uheldigvis håper jeg på City-seier i dag.. så ekkel følelse, æsj. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. april 2014 Rapporter Del Skrevet 5. april 2014 Hmm, trodde du var erkebritisk Manchester United-supporter through and though jeg? Da kan man jo ikke håpe på at city tar gullet. Alltid ment du var den største blodanglogutten her inne, tok vist feil. ^^ Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. april 2014 Rapporter Del Skrevet 5. april 2014 Liverpool er vel en større rival enn City rent historisk sett for United? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. april 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. april 2014 Dette er første gangen så langt, ville f.eks at Arsenal skulle så City forrige helg. Men blir for mye om City ikke tar poeng her.. hater Mourinho for mye i år og Liverpool-gull hadde skadet meg mest pga vennene mine og folk i klassen her osv... du må skjønne det Liverpool er vel en større rival enn City rent historisk sett for United? Ja, og dette. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. april 2014 Rapporter Del Skrevet 5. april 2014 Straffe allerede. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. april 2014 Rapporter Del Skrevet 5. april 2014 Liverpool er vel en større rival enn City rent historisk sett for United? Klart, men byrival trumper dette. Rimelig sikker på at mannen i Manchester-gata ''tåler'' et Liverpool-gull mye mer enn City-gull. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. april 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. april 2014 Daniel, verste er, første 2 min av kampen, har jeg håpet Southampton skal score hver gang de har hatt ballen SOFT penalty... haha. City har vært så heldige med dommere i hele år, helt sykt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. april 2014 Rapporter Del Skrevet 5. april 2014 Yaya! Deilig straffe. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. april 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. april 2014 Nice straffe. Faen, ødelegger hele kampen når man håper på topplaget. Dette suger.... Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 5. april 2014 Rapporter Del Skrevet 5. april 2014 Aldri straffe. Fin dive av Dzeko. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. april 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. april 2014 Ok, det der var jo filming av Dzeko, ærlig talt... dumt av Fonte men allikevel.... Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 5. april 2014 Rapporter Del Skrevet 5. april 2014 Digger Southampton. Herlig lag. Laget jeg liker best utenom Arsenal. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 5. april 2014 Rapporter Del Skrevet 5. april 2014 Den straffen var vel ikke så klar som den først så ut. Det er vel uansett for mye å håpe på at City skal miste poeng på Etihad, like greit å la gullkampen bli avgjort når Liverpool - City spiller. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. april 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. april 2014 Vet ikke om det er så lurt å tenke sånn knips, plutselig får ikke Pool 3 poeng i morgen Og Southampton kan lett score et par mål her. Så den straffen City fikk hadde frustrert livet av meg om Utd var med i gullkampen. Ikke minst at de har hatt SYKT mange decisions gå veien deres i løpet av denne sesongen. F.eks Tiote-målet Newcastle borte. Noen offsides Liverpool og Arsenal fikk feilaktig på Etihad...Plagsomt. Daniel: fuck it, jeg sitter jo her og håper Southampton scorer hver gang de har ballen.. det går bare ikke. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. april 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. april 2014 Southampton vært best så langt. Ligger under ufortjent etter filming. (I'm back, fuck City). LALLAAANAAA, den må du gjøre bedre med. Syk pasning av Rickie Lambert. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 5. april 2014 Rapporter Del Skrevet 5. april 2014 Oooh det var en stor sjanse!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. april 2014 Rapporter Del Skrevet 5. april 2014 Daniel: fuck it, jeg sitter jo her og håper Southampton scorer hver gang de har ballen.. det går bare ikke. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. april 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. april 2014 satser heller på å håpe underdogs vinner hver eneste kamp mot alle dere 3 på toppen Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 5. april 2014 Rapporter Del Skrevet 5. april 2014 Jævlig irriterende med det straffesparket, Southampton henger godt med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå