azmani93 Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Hei, jeg har tenkt å modde min xbox 360 slim som bare sitter her uten bruk. Jeg har sett at man kan spille retro spill på xbox 360, men det jeg lurer på er om noen i Fredrikstad som kan ta betalt for modding? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 Hei, jeg har tenkt å modde min xbox 360 slim som bare sitter her uten bruk. Jeg har sett at man kan spille retro spill på xbox 360, men det jeg lurer på er om noen i Fredrikstad som kan ta betalt for modding? Er vel en glitch hack du er ute etter da sikkert? Så du kan kjøre feks NES emulator osv? Koster fort en tusenlapp å få det gjort, og du kan IKKE gå online med boksen. En mod av firmware på dvd-drevet er mye billigere, men da kan du ikke kjøre emulatorer, kun back up på brente plater Et tredje alternativ er xk3y, som gjør at du kan kjøre isofiler av spill direkte fra ekstern harddisk. Lenke til kommentar
azmani93 Skrevet 7. april 2014 Forfatter Del Skrevet 7. april 2014 Jeg har ikke tenkt å gå online mer vis jeg for mod'a konsollen. 1000 lapp høres ikke dyrt ut. Jeg vill game SNES, SUPER NINTENDO, NINTENDO, NINTENDO DS. Jeg har hørt at du kan laste ned nesten alt av konsoll emulator på xbox. Men jeg trenger fortsatt en i Fredrikstad området som har peiling og er villig til å gjøre det for en pris. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 Hør her: http://forum.modnet.no/forumdisplay.php?f=8 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå