copycatz Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Jeg vurderer å kjøpe meg en DVD-brenner. LG har en spennende sak som tar DVD-R, DVD+R og DVD-RAM. Er det noen som har noen erfaringer med denne? og LG generelt på slike typer produkter? Selv har jeg altid sverget til Plextor, men føler det er på tide å prøve noe annet også - hvertfall når det er vel en 1000-lapp å spare. Har lest en del tester om forskjellige DVD-Brennere og jeg merker meg at de jevnt over gjør det dårlig på lesing av brente DVD-plater. Er det noen som vet om lesehastigheten er bedre på DVD-ROM-spillere med de samme platene? Lenke til kommentar
copycatz Skrevet 11. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2003 Sparsomt med gode svar her idag..... Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Anbefaler NEC ND1300. Super brenner, aldri brennt feil med den. Er dual-format 4x brenner. Med oppdatert firmware fungerer også de billige platene (sies de, bruker bare Verbatim jeg ) Lenke til kommentar
Danny Mehan Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Har LG cd brenner.. Har ALDRI hatt en feilbrenning! Virker bra.. Har en Pioneer dvr-105 dvd brenner. Fungerer perfekt på gode plater.. Har hatt en del problem med billige plater.. Men dette er nok platene... Den er jo ganske billig.. Ville vurdert Lite-on sin til 995,- på Elkjop! Lenke til kommentar
Jehro Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 NEC ND-1300! http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=64841 Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Har LG'en her. Den er helt grei så lenge du ikke kjøper de billigste drittplatene til den....kvaliteten på hardwaren ser også god ut. I USA så blir LG puttet i samme kvalitetsgruppe som plextor. Personlig så foretrekker jeg nok en pioneer DVR-106, da denne brenner alt av billige drittplater osv uten noe modifisert firmware som gjør at garantien blir ugyldig. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Fleste DVD-ROM'er jeg har vært borti leser brente DVD plater på max 6X eller 8X. LG brenneren leser brente DVD plater på max 8X. Samme gjør Lite-On combo stasjoner og DVD-ROM'er. Lenke til kommentar
CdBuRnR Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Detta må være en veldig bra oversikt over dvd lese ytelse.. hehe.. sjekk den toshiba dvd'rommen da. . den er patcha *sikle* leser dvd-r i 16x max. . det er nice men da kreves det ORDENTLIG brenninger og .. http://www.flashman.dsl.pipex.com/DVD_Charts.htm Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Har en toshiba SD-M1502 og denne leser DVD+R og DVD+RW i 16X. Men den leser DVD-R i 2X CLV og DVD-RW i 4X CAV (1,5-4X) Ja og platen må være av perfekt kvalitet ellers slår den ned hastigheten på slutten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå