TMB Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 (endret) Har en Passat 2003 mod med skinner langs taket på bilen til skiboks. Hvor får jeg kjøpe stat som går på tvers slik at jeg kan frakte ting? Endret 5. april 2014 av TMB Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 De aller fleste bilrekvisitasjapper vil jeg tro har dette. Thule er et av aktuelle merker. Lenke til kommentar
sinnapels_InnleggNO Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Comes to mind 2 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 5. april 2014 Forfatter Del Skrevet 5. april 2014 De aller fleste bilrekvisitasjapper vil jeg tro har dette. Thule er et av aktuelle merker. Er det standardfester på slikt da? Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 F.eks. denne: http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Laste-og-Trekke/Lastholder/Lastholder-for-takreling-2-stk-34236/ Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 De aller fleste bilrekvisitasjapper vil jeg tro har dette. Thule er et av aktuelle merker. Er det standardfester på slikt da? Delvis. Sjekk nettsiden til Thule, så vil du se at de har løsninger til bilen din. Nå bruker jeg Thule bare som et eksempel, der finnes andre merker og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå