paali Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Hei, jeg driver å ser etter en bra Pc/Mac til programmering. Er det noen som har testet MAC PRO retina 15 eller Dell XPS 15 9350? Eventuelt noen alternative gode forslag? =) Hva mener dere : Er det bedre å kjøpe en PC til 8-10K hvert år? Eller heller å kline til med 15K i en maskin som skal holde i 2-3 år? =) Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Bedre å kjøpe laptop for under 10 000 kr som holder ditt bruk, aller beste ville være å ventet. Siden toshiba og lenovo kommer snart med 4k ultra HD modeller, da vil begge laptopene over være utdatert og muligens falle i pris eller bli uaktuelle. Kan jo håpe de kommer før sommerferien, men man vet ikke hvor dyre de vil bli. Om du også ser på Samsung XP941 M.2 PCIe SSD Review (512GB) – New Ultra Standard Exceeds 140K PCMark Vantage Score så vil nok disse SSD diskene få Macbook pro å virke litt utdaterte. Personlig tror jeg det er lite mere å hente på høyere en 4k ultra HD skjerm i 15.6" skjermstørrelse. Lenke til kommentar
paali Skrevet 10. april 2014 Forfatter Del Skrevet 10. april 2014 Takk for svaret, da venter jeg til august Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå