Niklasp Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 YouTube-video satte de to telefonene opp mot hverandre.Er fingersensoren i Galaxy S5 like bra som på iPhone 5S? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 ville vært skeptisk til å ta i bruk denne teknologien, men lettvint ser det ut. Lenke til kommentar
Frank Larsen Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Jeg har fingeravtrykksensor på min laptop fra 2007. Jeez, dere henger bak samsaple, Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Tenkte jeg ville aldri si dette, men jeg setter en finger på iPhone... 4 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Og hva er responstiden da? Også over lenger tids bruk. Lenke til kommentar
aloejon Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Hvor er hylekoret som sier at iPhone suger??? Lenke til kommentar
OleTheBear Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Jeg har fingeravtrykksensor på min laptop fra 2007. Jeez, dere henger bak samsaple, Jeez, se videoen, så ser du at fingersensoren på laptopen din fra 2007, og fingersensoren på disse telefonene er to vidt forskjellige ting. Ihvertfall Apple sin. Samsung sin er vel kanskje litt mer lik dessverre. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Hvor er hylekoret som sier at iPhone suger??? En simpel fingersensor er forskjellen på en bra og dårlig mobil? Gammel teknologi. Floppet på laptoper for flere år siden. Blir sikkert en litt større suksess på mobiler, men isåfall så må de forbedres litt. De blir trege ganske fort. Ihvertfall Apple sin, vet ikke noe om Samsung sin. Lenke til kommentar
havarhen Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 (endret) Jeg har fingeravtrykksensor på min laptop fra 2007. Jeez, dere henger bak samsaple, Ehh ... ja, det har vært fingeravtrykkscannere på PC-er ganske lenge. Men disse er bortimot ubrukelige og nesten på samme nivå som på Galaxy S5. Du må trekke fingeren over scanner i en spesiell retning for at den skal kunne registrere fingeren. Det unike med sensoren på iPhone 5s er jo at du kan lese av fingeren i mange forskjellige retninger, og at du kun trenger å legge fingeren på scanner og ikke dra den over. Endret 5. april 2014 av havarhen Lenke til kommentar
Slai Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Hvor er hylekoret som sier at iPhone suger??? Hva er det du prøver å si her egentlig? Lenke til kommentar
KristofferHelle Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Drit i sensoren. Det viktige er jo om telefonen får bedre dekning... Lenke til kommentar
buchead Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Jeg har fingeravtrykksensor på min laptop fra 2007. Jeez, dere henger bak samsaple,Ehh ... ja, det har vært fingeravtrykkscannere på PC-er ganske lenge. Men disse er bortimot ubrukelige og nesten på samme nivå som på Galaxy S5. Du må trekke fingeren over scanner i en spesiell retning for at den skal kunne registrere fingeren.Det unike med sensoren på iPhone 5s er jo at du kan lese av fingeren i mange forskjellige retninger, og at du kun trenger å legge fingeren på scanner og ikke dra den over. De fleste på jobb hos oss bruker fingersensor sine maskiner. Ingen klager, så å si at de er ubrukelige er vel å ta hardt i. Husker ikke riktig når HP kom med dette på sine Elitebooks, men de har hatt det en del år. De fungerer utmerket. For meg spiller det liten rolle om man holder fingeren stille eller om man drar den over en leser. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 (endret) Blir sikkert en litt større suksess på mobiler, men isåfall så må de forbedres litt. De blir trege ganske fort. Ihvertfall Apple sin, vet ikke noe om Samsung sin.Jasså ja? Her har du min. Tommelen scannet jeg inn første gang én uke etter lansering. Har enda til gode å høre noen fra det virkelige liv som har problemer. Har kun sett diverse artikler med påstander for noen måneder siden. http://www.youtube.com/watch?v=TiSfvmuaM8I Og hva er responstiden da? Også over lenger tids bruk.Du kan jo se der (tips: hør etter klikket av knappen). Endret 7. april 2014 av Nimrad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg