InsertNumLock Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Der fikk Kagawa utelling også. Good for him! Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Ah, den der er pen. Herlig løp av Kagawa og Chica. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. april 2014 Forfatter Del Skrevet 5. april 2014 SHINJI TO CHICHA! Glede! Chicha scorer hver kamp han spillern scorte forrige uke etter 5-10 min spilt og nå og! Herlig! Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Til og med Moyes er en bedre taktiker enn Pardew. Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Nå kan Wilson få prøve seg! Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Newcastle er totalt elendige. Alt de gjør er elendig. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 HERREGUD så slapp Fellaini er. Lenke til kommentar
ChFN Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 for en tafatt spiller Fellaini er Lenke til kommentar
G27 Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Faen Fellaini er den sløveste spilleren jeg kan huske jeg har sett.. Forferdelig. Helt evneveik og følger ikke med i det hele tatt. Skjer hver eneste kamp at han mister ballen fordi han tror han har så god tid. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Melder her og nå at Luuk De Jong er den verste spissen i PLs historie. Greit nok at Emile Heskey, Darius Vassell, Shola og co. ikke putta så jævlig med kasser, men de kan vinne dueller og holde på ballen i det minste. Det har ikke veike de Jong muligheten til. Jeg ser ikke èn positiv egenskap Luuk de Jong har som spiss. Han er rett ut det verste spissemnet jeg har sett i de drøye seksten årene jeg har fulgt med engelsk fotball. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Pardew får Moyes til å se bedre ut enn Ferguson. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Bare håpe vi slipper han mot Bayern. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Ellers enig med McHansern. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Wilson vil få muligheten før eller senere. Akkurat nå er det viktigere å gi Nani kamptrening. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Er United tilbake? Meget imponerende uke. Pisse på Bayern og Newcastle på bortebane er meget sterkt. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Men digg at Kagawa får fullføre kampen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå