mortem1 Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Jeg har klart å miste coveret der produkt nøkkelen til windows xp står.. siden jeg nå har forandra for mye på pcèn må jeg aktivere pcèn på ny.. Er microsoft Norge behjelplige med dette? eller må jeg kjøpe nytt? Lenke til kommentar
einarjh Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Det er det vel nettopp Microsoft som kan svare på. Ring dem, jeg hører de har veldig bra support. Lenke til kommentar
mortem1 Skrevet 11. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2003 helg nå .. har 2 dager på meg nå til å aktivere det..,hva vil da skje? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Dette programmet lar deg finne din produktnøkkel dersom den er installert...: Last ned edit: kanskje ikke det du var ute etter.. Fungerer det ikke å endre datoen i bios mens du venter på å kontakte MS? Lenke til kommentar
einarjh Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Maskinen forsvinner. Politiet kommer. Huset ditt begynner å brenne. Verden går under. Jeg har ikke den fjerneste anelse! I nest verste fall får du ikke brukt den før du har vært i kontakt med Microsoft. I verste fall må du legge inn XP på nytt, men det har jeg vondt for å tro. Er det noen her som har opplevd at "tiden har gått ut"? Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Microsoft svarer da i helgene også? Eller du kan bare gjøre som oss andre og bruke nettet til å registrere på nytt, tar ett minutt. Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Aida32 kan nok finne dette ut. Lenke til kommentar
dravisher Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Hva er egentlig problemet? Du trenger jo ikke Cd nøkkelen din for å aktivere windows på nytt. Hvis du ringer får du oppgitt et langt nummer som du skal gi til opperatøren, og hvis du gjør det over internett skjer det helt automatisk. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 jeg opplevde at tiden gikk ut. Det eneste som skjer er at du ikke kommer inn i windows, men under windowsbootinga at en melding om at du nå må aktivere for å forsette å bruke xp. Der står også noe info om hvordan og hvem kontakte osv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå