lion33 Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 foreløpig beregnet skatt og avgift etter skattefradrag -forskuddstrekk ( trukket av oppgavegiver mv,) 5000 foreløpig beregnet rettskatt - å betale ( uten renter) 1000 må man da betalte skatt? Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 oreløpig beregnet rettskatt - å betale ( uten renter) 1000 Ganske riktig at du må betale Lenke til kommentar
lion33 Skrevet 4. april 2014 Forfatter Del Skrevet 4. april 2014 (endret) oreløpig beregnet rettskatt - å betale ( uten renter) 1000 Ganske riktig at du må betale Men det her var da ingen skattoppgjør, det står selvangivelse 2013, foreløpig beregning av skatter og avgifter og det står at jeg får rente tillegg hvis jeg ikke betaler innen 31 mai. Men min venn sier jeg skal ikke betale før juni ? Endret 4. april 2014 av lion33 Lenke til kommentar
Yommt Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Den renta er på noen få kroner.. Men du har rett det er en foreløpig beregning.. Om det skulle vise seg at du skal få igjen penger så får du også igjen det du eventuelt har betalt før 31.Mai Lenke til kommentar
lion33 Skrevet 4. april 2014 Forfatter Del Skrevet 4. april 2014 Den renta er på noen få kroner.. Men du har rett det er en foreløpig beregning.. Om det skulle vise seg at du skal få igjen penger så får du også igjen det du eventuelt har betalt før 31.Mai på hvor mange kroner vet du det ca? Lenke til kommentar
Yommt Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 (endret) I fjor fikk jeg en baksmell på 5167kr.. og da ble det 63 kroner i rente.. Så jeg vil tippe det blir under 20 kroner.. Endret 4. april 2014 av Yommt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå