Thanatos Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 er ikke på lan jeg nei, (eller er jo forsåvidt det da, har maskinene linket opp hjemme) men det blir vel snart no skikkelig LAN! Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Har hatt en kompis her i helga. Ellers er jeg på lan 24/7 Lenke til kommentar
-MarL- Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Skulle på lanur jeg også, men jeg gidda ikke. Mikke, er klubblan noe bra da? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Jeg har lan så også hver helg jeg. Går mest i Warcraft3 FT ,men nå har vi begynt og spille CS også.. Vi hadde en sinsykt morsom fight på lørdag. Bare synd at Stefaren min (som er hardcore CS gamer) gikk ut og måtte ha seg en røyk og da stoppet vi) Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Bare synd at Stefaren min (som er hardcore CS gamer) gikk ut og måtte ha seg en røyk og da stoppet vi) Skulle ønske min far drev med CS. Hadde vært moro. Til tider. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå