Swirfin Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Hei, Jeg tenkte jeg skulle kjøpe Dynavoice Challenger M-65 EX V.4. http://surround.no/Produkter/H%C3%B8yttalere/Gulvh%C3%B8yttalere/Dynavoice/Dynavoice-Challenger-M-65-EX-V4-Black-Oak-PAR-100974-p0000000985.aspx Spørsmålet er hvilken receiver jeg burde velge til disse høytalerne. Anlegget kommer til å bli brukt til å høre på musikk og se på TV. Jeg ønsker en receiver med 3-4 HDMI-innganger slik at det er mulig å koble på litt utstyr. Det er en fordel om forsterkeren har utgang til en sub, slik at vi kan legge på det i etterkant. Men det er kun behov for stereo akkurat nå. Helst under 5.000. Noen forslag? Alternativt så kan jeg fint gå for andre høytalere, hvis noen har gode tips til høytaler + receiver. Setter stor pris på hjelp. Er virkelig ute på dypt vann her... Lenke til kommentar
Swirfin Skrevet 27. april 2014 Forfatter Del Skrevet 27. april 2014 Var ikke så mye svar her. Jeg kjøpte høytalerne, og koblet de på min Pioneer VSX-921-K. Jeg har da bi-ampet høytalerne, og har ingen andre høytalere tilkoblet. De spiller som en drøm, selv om Pioneeren kun er oppgitt til 80W per kanal. Ettersom den receiveren skal ned i kjelleren, ender jeg nok opp på å kjøpe en ny Pioneer med færre kanaler og litt mer effekt for å kjøre disse i fremtiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå