The Little Lucid Moments Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Jeg lurer på om det er trygt å bestille næringsvarer, altså ting man putter i seg, fra x-life.no. Jeg tenker litt på om det kanskje er farlig det en får, eller om man får noe annet enn det det står det er. Jeg er kanskje litt paranoid... Domenet er jo .no, så det er en norsk bedrift. Det er registrert på en fyr i Drammen... Jeg er vel bare paranoid? Jeg skal bare ha søtningsstoff-pulver. Men hvitt pulver, det kan jo være hva som helst. Jeg har bare aldri kjøpt ting man spiser på nettet før. Blir jo noe annet med et teknisk dings, liksom. Verste fall er at den er fake og ikke virker. Hadde selvsagt stolt mer på en nettbutikk som hadde utsalg i Norge. Det har vel ikke x-life... Jeg er sikkert bare unødig engstelig... Lenke til kommentar
greenman Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 (endret) Jeg er sikkert bare unødig engstelig... Du er nok det ja. Vi hadde nok lest om det hvis x-life hadde solgt kokain noe ulovlig.. Endret 4. april 2014 av Bibow Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 4. april 2014 Forfatter Del Skrevet 4. april 2014 Du er nok det ja. Vi hadde nok lest om det hvis x-life hadde solgt kokain noe ulovlig.. Hehe, du sier noe der. Ja, jeg bestiller jeg. You only live once... Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Er mange som bruker x-life aktivt og jeg har aldri hørt noe negativt Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 4. april 2014 Forfatter Del Skrevet 4. april 2014 Er mange som bruker x-life aktivt og jeg har aldri hørt noe negativt Siden virket proff. Oversiktlig. Ingen propaganda om hva som er sunt og ikke sunt. Lett å få oversikt over porto/frakt... Ja, jeg har nok lite å frykte. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 X-life har veldig veldig godt rykte i Norge, og fantastisk kundeservice. Ville ikke nølt med å bestille tilskudd eller ingredienser derfra, har selv kjøpt en tights fra dem. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 5. april 2014 Forfatter Del Skrevet 5. april 2014 X-life har veldig veldig godt rykte i Norge, og fantastisk kundeservice. Ville ikke nølt med å bestille tilskudd eller ingredienser derfra, har selv kjøpt en tights fra dem. Kult. Da er sikkert leveringstiden god. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 X-life har veldig veldig godt rykte i Norge, og fantastisk kundeservice. Ville ikke nølt med å bestille tilskudd eller ingredienser derfra, har selv kjøpt en tights fra dem. Kult. Da er sikkert leveringstiden god. Helt super . Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 9. april 2014 Forfatter Del Skrevet 9. april 2014 Ja, jeg kan anbefale x-life nå jeg og. Og, jeg overlevde jo... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå