Gå til innhold

Høner et opp hanen!


Anbefalte innlegg

Hei, har ein flott hane og ein flokk høne som har levd flott saman i eit par år no.

For nokre månadar sidan var hanen plutselig full i blod som rann frå kamben.

Etter nokre dagar såg vi at det var høner som dreiv å hakka på kamben og tydeligvis likte smaken av blod.

No har det gått ett par månadar og såret får aldri gro ferdig før ei høne e bort å hakka igjen. Hanen berre står i ro, mens hønen hakkar...

 

Eg har ikkje særleg lystnå slakte hanen sidan det er den snillaste hanen eg har vore borti.

 

Eg tenkte å smøre på noko på såret som luktar eller smaker fælt, nokre forslag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva med å servere hønene blod?

Korleis skulle det hjelpe?

 

Slakting er siste utveg i og med att dessa hønene er tidenes verpera! 1 fråkvar høne i 2 år no! Til tider har flokken på 7 lagt 10 egg om dag, - Kanskje det er blodet? :wow:

 

Vil også unngå å slakte hanen i og med at den er så tam at eg kan klappe den til søvne, og det er ikkje så lett å få tak i en ny god hane her som kan passe på chicksa :)

 

 

 

Leste også at enkelte tok pepper på fjærene til hanen for at den skulle få være i fred, kan eventuelt prøve det først.

Ser ikkje heilt korleis pepper på vingene skal hindre dei i å ete på såret... Då må eg nesten strå pepper i såret og det er vel omtrent som å strø salt i såret :nei:

Dei har forresten snart ete opp halve kammen ... :confused:

 

Tenkte å prøve plaster i morra tidlig når såret er tørt. Klistre på rundt heile haude, så får vi sjå ka hønsa finne på.. :omg:

Lenke til kommentar

Først og fremst bør du skille dyrene inntil såret er grodd.

Ja, det er nok siste utveg før slakting :hm:

Har prøvd å unngå det sidan ein ikkje berre kan sette ein godt vaksen over lang tid utan mykje ekstra arbeid.

 

Men eg er usikker på om hønsa vil gje seg sjølv om såret er grodd :hm:

 

Eg oppretta eigentleg tråden for å høyre om det fins ein spray eller ein salve som ein smøre på såra til f.eks hundar for at dei ikkje skal slikke på dei ? :hmm:

Lenke til kommentar

Å skille de er IKKE noen siste utvei, det er det første man gjør.. Det er din fordømte plikt som eier av dyr.

Chill. Det er ikke noen fordømt plikt å følge dine moralske regler, og bestemme hva som er best for et hvert dyr.

 

Mat er mat. Men ønsker man ikke å spise maten så kan man alltids skille de så klart, selv om jeg går ut fra at det krever litt fra eier, samt at det ikke nødvendigvis er optimalt for verken av partene.

 

Hva med et plaster til ting har grodd? (som jeg nevnte før, men kom ikke i gjennom av ukjent grunn)

Lenke til kommentar

 

 

Å skille de er IKKE noen siste utvei, det er det første man gjør.. Det er din fordømte plikt som eier av dyr.

Chill. Det er ikke noen fordømt plikt å følge dine moralske regler, og bestemme hva som er best for et hvert dyr.

 

Mat er mat. Men ønsker man ikke å spise maten så kan man alltids skille de så klart, selv om jeg går ut fra at det krever litt fra eier, samt at det ikke nødvendigvis er optimalt for verken av partene.

 

Hva med et plaster til ting har grodd? (som jeg nevnte før, men kom ikke i gjennom av ukjent grunn)

Planen no er å sette på plaster, og sjå kva dei finne på :)

 

Å skille dyra prøva eg å unngå i og med at eg trur ikkje hanen har det betre aleine i eit rom i kjellaren i ein månad.

Lenke til kommentar

Laget du to tråder?
Du skal skille det skadde dyret slik at det får bli frisk i fred. Jeg ville rensa såret med Hydrogenperoxid (Dyreleger bruker ofte dette på sår på små og store dyr) og hatt på blåspray etterpå. Begge deler fåes på apotek.

http://www.apotek1.n...y-250ml-977298p

 

Pass selvfølgelig på at ikke noe av dette kommer inn i øynene på hanen. Hydrogenperoxid bruser og bobler i noen sekunder når du heller på. Såret renses og det kan svi litt så hold den godt fast. Blåsprayen danner skorpe på såret og gjør at det leges fortere, og blåfargen markerer at dyret ditt er under behandling.

 

Hvis hønene fortsetter å hakke på han når han kommer tilbake må du bare holde dem adskilt eller evt slakte og skaffe ny hane.

Dyrets beste - først og fremst. Du må ihvertfall ikke fortsette å la den gå sammen med hønene.

 

 

Edit: Det å ha på et plaster på dyr... Det fungerer vel sjeldent optimalt..

Endret av medlem-124997
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Moderatormelding

Innlegg har blitt slettet. Ikke fokuser på person, men sak. Reaksjoner på moderator-handlinger tas ikke tråden, men enten via PM til undertegnede eller i vårt tilbakemeldingsforum.

Lenke til kommentar

Vi har no starta med å kaste hanen heilt ut om dagen i og med at dei ikkje hakkar på han om natta, og kammen er på god veg til å legast :)

 

 

Det er vel slik med de fleste dyrearter at puslingene blir hakket på? Tipper hanen rett og slett ikke er dominant nok og blir offer.

 

Men hvorfor slik atferd egentlig? :hmm:

 

Det er vel slik med de fleste dyrearter at puslingene blir hakket på? Tipper hanen rett og slett ikke er dominant nok og blir offer.

 

Grunnen til at detta har skjedd har trur eg er av fleire grunnar!

Eg anar ikkje kven som skada kammen til hanen første gongen i og med at heile flokken gjekk ute i det fri. Kan ha vore i slosskamp med ein katt, ei kråke eller ei annan høne.

 

Det ligg i hønene sin natur å alltid pirke på hanen. Har hanen noke på seg, så er det alltid høner rundt han og "fiksar" på han og gjer han rein.

 

Så etter at såret hadde grodd så trur eg ei høne må ha sett på skurva som skitt og tatt seg eit jafs og då var det gjort.

Det er ikkje slik at hønene jagar hanen rundt. Nei hanen står fint i ro, mens hønene "pyntar på han".

Eg blei nesten litt lei meg når eg såg det første gongen.

 

Det er slettes ingen pinglehane. Det var blant anna ein hønsehauk som måtte forlate hønsehuset uten fangst etter slosskamp med hanen. Det spesielle med denna hanen er at den er så snill mot folk. Kan sette den i fanget på kem som helst og den sovnar om ein klør den. Betre det enn ein sur hane som går til angrep på alt som nermar seg!

 

Ja, frå no av har vi altså hanen ut om dagen og den har gått skadefri fleire dagar no og såret gror fint! Satsar det held fram! :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest Slettet+981723478

Isoler hønene som hakker, kjøp tjære og ta på hanen som hakkes på.

Evt klipp overnebbtuppen til hakkehønene. Det er egentlig ulovlig, men humant og vanlig praksis tidligere.

Kanibalisme er utbredt hos høner. Prøv å stimulere hønene. Har du vagler i flere høyder?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...