Shruggie Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Med Jetcarrier er det jo ikke noe problem å handle fra USA lenger, men jeg kommer jo ikke inn på google play USA for å få kjøpt noe. Jeg vil ha en Google Play Edition telefon, men hverken de såkalte "proxy'ene" eller noen av de triksene som står på nettet får dette til for meg. En VPN vet jeg vil fungere, men jeg gidder ikke betale for en måneds abonnement for en tjeneste jeg skal bruke i et kvarter. Noen tips? Lenke til kommentar
eddott Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Med Jetcarrier er det jo ikke noe problem å handle fra USA lenger, men jeg kommer jo ikke inn på google play USA for å få kjøpt noe. Jeg vil ha en Google Play Edition telefon, men hverken de såkalte "proxy'ene" eller noen av de triksene som står på nettet får dette til for meg. En VPN vet jeg vil fungere, men jeg gidder ikke betale for en måneds abonnement for en tjeneste jeg skal bruke i et kvarter. Noen tips? Noen VPN tilbydere gir deg pengene tilbake dersom du ikke er fornøyd, f.eks. Privateinternetaccess. REFUND POLICY If you are less than 100% satisfied with the PrivateInternetAccess.com VPN service, we will gladly refund your payment if the refund is requested within seven (7) days from the date of the purchase. Requests made later than the 7 day purchase date window will be denied. Det er det jo mulig å utnytte. Mulig noen har en gratis prøveperiode også. Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Har så vidt testet Tunnel Bear, som har gratis kvote hver måned. Verdt et forsøk? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 5. april 2014 Forfatter Del Skrevet 5. april 2014 Det er det jo mulig å utnytte. Mulig noen har en gratis prøveperiode også. At det ikke er verdt å betale for betyr ikke at det er verdt å svindle for. Har så vidt testet Tunnel Bear, som har gratis kvote hver måned. Verdt et forsøk? Det funka for så vidt, men med en gang jeg logger inn blir jeg sendt tilbake til den norske Play store. Kan jo selvsagt lage en ny konto for anledningen, men likevel veldig tungvint. Lenke til kommentar
eddott Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 At det ikke er verdt å betale for betyr ikke at det er verdt å svindle for. Det er absolutt verdt å betale for Privateinternetaccess, jeg gjør det selv. Å bruke en mulighet til å teste en tjeneste gratis er neppe svindel. Å oppgi falske opplysninger for å kunne bestille varer en ikke er ment å kunne bestille er trolig det. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 5. april 2014 Forfatter Del Skrevet 5. april 2014 Wow, du må være advokat. Du tar feil på begge punkter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå