BrofromB Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Har fått epoken fra opplysningstid til romantikken, der jeg skal formulere en problemstilling. Jeg sitter helt fast, og aner ikke hva denne problemstillingen skal gå ut på. Mener de at man skal gå utifra tidsepoken, forfattere/verk inni disse to tidene, eller rett og slett overgangen fra den ene epoken til den andre?Skjønner ikke helt hvordan jeg skal sette opp et promblem. I og med at jeg tar dette på egenhånd som privatist, har jeg ingen lærere å spørre. Så prøver meg her i håp om at det er noen som har litt peiling på dette Lenke til kommentar
Matawa Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 En problemstillingen formuleres gjerne som et spørsmål. Skal du skrive en oppgave hvor du svarer på din egen problemstilling? Jeg er ikke stødig i opplysningstid og romantikk lenger, så jeg tør ikke foreslå noen problemstillinger for deg. Se ellers f.eks. her: http://ndla.no/nb/node/56892 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Siter oppgaven helt ordrett her, ellers er det vanskelig for oss å gi deg riktige svar. Lenke til kommentar
BrofromB Skrevet 5. april 2014 Forfatter Del Skrevet 5. april 2014 Matawa: ja, jeg skal skrive svar på min egen problemstilling Doge: Oppgaven er: Lag en problemstilling med epoken fra opplysningstiden til romantikken, drøft, forklar og svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå