bjarne88 Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 ja nå tenker dere sikkert; koffor kan han ikke se på de 100talls andre som har spurt om akkurat det samme, og det har sin enkle forklaring at det ikke funker...... ja jeg hadde egentlig gitt opp å få farger på tvouten min da, men så kom en kompis bort med sin bærbare me tvutda...så prøvde jeg da hans kablen og til min store forundring så funka det!!! så løp jeg av sted ofr å kjøpe en s-video kablel og litt andre småting for å koble dette sammen... kobler alt til og skal se om dette herre funker da også kommer det der jævla svarthvitt bilde opp... ka i h******** er det som skjer... har jo ikke gjort nokke spes med dataen min siden eg prøvde hans kablel da.... så kommer dere sikkert med at eg må ta av ntsc og på med pal.. bruk en composit kablen istedfor osvosv... men kan det være kablenen eller scartadatpteren? elller eventuelt andre lure ting som dere kunne tenke dere? Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Scartadapteren er det første som slår meg... har du flere scartinganger på pc'en? Det er ikke sikkert alle har støtte for S-video (og da får du svart/hvitt) Og hvis du har s-video inngang på tv'en bruker du selvfølgelig den... Lenke til kommentar
Pellick Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Har også problemer med radeon-kortet mitt, og finner ikke hjelp noen steder... Får kun svart/hvitt i PAL-B Får farger i NTSC-M, men bildet er ikke så skarpt som i PAL. Tilkoblingen fungerer! Hvordan vet jeg det? Fordi det virket fint med mitt gamle GF-kort. Hvorfor får jeg farger kun i NTSC når jeg har PAL TV? TV'en har ingen innstillinger for dette, så hele feilen MÅ ligge i kortet/PC'en. Høres ut som jeg kunne trengt et "TVtool for ATI" program hvis det fantes... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå