Gå til innhold

Anmeldelse: Diablo III: Reaper of Souls


Anbefalte innlegg

Elites som er unike hadde ikke diablo 2 heller. Stort sett var det bare å pløye gjennom så lenge du ikke møtte en MSLEB

 

Det med builds mistenker jeg er mer et psykologisk problem enn et reelt gameplay-messig problem. Den store trenden med å analysere og perfeksjonere builds eksisterte ikke før diverse mmo tvang det frem. Før i tiden var det i mye større grad aksept for å gjøre noe som var sub-optimalt om man følte det var mer morsomt, og det var også akseptert om en skill/build var mye bedre enn alle andre (ja, frozen orb wizard fra diablo 2, jeg tenker på deg). Så kom online scoreboards, theorycrafting, enrage timers osv, og gjorde slik at alle egenskaper må være innenfor et par prosent av hverandre, ellers blir de ikke valgt

 

Jeg husker jeg lagde en necromancer i diablo 2 som fokuserte på curses + corpse explosion (og ikke noe annet). Iron maiden på en gruppe, attract på en i midten, vente til han dør, CE liket, repeat. Det gikk grusomt sakte, men jeg elsket hvert sekund av det. Nå tror jeg ikke at jeg ville hatt tålmodighet til en slik måte å spille på, og det tror jeg som sagt at kommer av en mentalitetsendring hos spillerne.

 

Men når det er sagt, bare slik at disclaimeren er her, diablo 3 har et godt stykke igjen når det gjelder balanse mellom forskjellige skills

Sigh, savner Necromancer. eneste jeg var i Diablo 2, rett og slett alt for badass.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...