skads Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Noen som kan hjelpe meg? Jeg har en Dell 4150 kjøpt i Desember i fjor og en Ericsson T68i. Lurte på hvordan jeg skal kopple dem sammen slik at jeg kan surfe via mobilen? Kan dette gjøres uten kabel og evt. må jeg da installere noe mer på maskinen? skads Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Kjøp en USB bluetooth dongel, bruk infrarød eller kabel. 3 muligheter. Resten av oppsettet finner du i manualen og hos telenor, netcom eller hva du nå har. Meget enkelt, har brukt mobil som modem i mange år. Lenke til kommentar
KrizZzo Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 bluetooth er også et alternativ Lenke til kommentar
iNas Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Hei! Du trenger strengt tatt ikke å koble deg til pc. Med WAP v.1.2.1 kan du "wappe" deg til internett. Skjønner ellers at WAP ikke er en så lukrativ løsning til internett. Hvis du ønsker å konfigurere telefonen kan du følge linken under: http://www.sonyericsson.com/no/spg.jsp?page=start Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå