VargAamo Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Nå åpner de opp et berg av kildekode for alle slags systemer.Lurer du på hvordan NASA styrer rakettene sine? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Jeg venter enne på at all kode som finansieres av norske skattekroner skal legges ut i en github-lignende tjeste. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Jeg venter enne på at all kode som finansieres av norske skattekroner skal legges ut i en github-lignende tjeste. Vil du det? Vil du virkelig unleash the beast? All kode som er finansiert av norske skattekroner burde henges, skytes, steines og settes fyr på, og så burde man bare begynne på nytt igjen. 2 Lenke til kommentar
TomTom01 Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Jeg venter enne på at all kode som finansieres av norske skattekroner skal legges ut i en github-lignende tjeste. Vil du det? Vil du virkelig unleash the beast? All kode som er finansiert av norske skattekroner burde henges, skytes, steines og settes fyr på, og så burde man bare begynne på nytt igjen. Norsk kildekode kan ikke legges ut. Den sendes på diskett som i helsevesenet. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå