DocJ Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Har hørt at det er veldig mye gærnt med abit hovedkortene. Har abit selv og er egentlig ganske fornøyd med det, noen som erfaringer og lignende. Grunnen til at jeg spør er om jeg skal kjøpe Abit NF7-S V2.0 eller Asus A7N8X Deluxe/GD. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Abit NF7-S V2.0 eller Asus A7N8X Deluxe/GD. dem er vel sånn ca.like bra nf7-s er litt penere å se på med rød-oransj pcb Lenke til kommentar
daffy- Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Før jeg kjøpte Shuttle-maskina mi nå, har jeg aldri hatt annet enn Abit HK. Disse har alltid fungert 100% for meg, og vil tro at det vil gjøre det for deg også. Men er vel igrunn en smakssak ang. bundle osv. Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Jeg har et Abit NF7-S rev. 2.0, har ikka hatt noe problemer med det, funker veldig bra, er også et veldig stabilt overklokkingskort Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Har selv NF7-S og MAX3 begge er dønn stabile, ingen prob Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Abit har hatt store problemer med sine kondensatorer før (forøvrig en lite flaterende historie), men dette har de nå åpenbart fått orden på og nå er ikke Abit noe kvalitetsmessig dårligere enn andre kort. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Abit har hatt store problemer med sine kondensatorer før (forøvrig en lite flaterende historie), men dette har de nå åpenbart fått orden på og nå er ikke Abit noe kvalitetsmessig dårligere enn andre kort. Det er vel en stund siden dette, hadde ikke aopen samme problemet. Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Snekker`n - hva er det jeg ser her.... Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Hadde selv Asus A7N8X... Bytta til Abit NF7... Klokka bedre+ikke såå mye problemer Abit er min favoritt Lenke til kommentar
gspr Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Man må vel svare ut ifra egne erfaringer: Jeg har ingen erfaring med Asus-hovedkort, men mitt Abit NF7-S 2.0 kjører helt dønnstabilt. Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Abit har hatt store problemer med sine kondensatorer før (forøvrig en lite flaterende historie), men dette har de nå åpenbart fått orden på og nå er ikke Abit noe kvalitetsmessig dårligere enn andre kort. Det er vel en stund siden dette, hadde ikke aopen samme problemet. Jo da, var noen kondensatorer som datt av på mitt første P3-kort husker jeg. Forøvrig et fryktelig fint system helt til disse begynte å falle av og PCI-kortene begynte å kortslutte.... Argh! Lenke til kommentar
Bach Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Har hatt flere kort fra ABIT. PX5 (fungerte bra helt til lynet slo ned) KT7 (der tok kondensatorene kvelden etter noen år) KX7 (fungerer fremdeles, dønn stabilt) NF7 (helt ferskt, men ingen problemer så langt) Bortsett fra KT7 (ABIT innrømte i det minste at de hadde brukt dårlige komponenter.) er jeg storfornøyd med ABIT. Lenke til kommentar
Ben Dover Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Abit har hatt store problemer med sine kondensatorer før (forøvrig en lite flaterende historie), men dette har de nå åpenbart fått orden på og nå er ikke Abit noe kvalitetsmessig dårligere enn andre kort.En kompis kjøpte 2 stk. 4 år gamle Abit- kort. Der var (så og si) alle kondensatorene røket. :-? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Snekker`n - hva er det jeg ser her.... hva mener du Lenke til kommentar
Snekkar Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Har et Abit IS7,har hatt det i 4 mnd.Virket til å være stabilt.Klokka cpuen min ,P4 2,6c@3,5 Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 off topic: ser det er blitt svert populert å "kopiere" nicet mitt det er vel den fjerde :o må finnes liten fantasi bandt folk, PS, vill ikke ha noen diskusjon om dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå