Borry Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Hei Har et merkelig problem. På enkelte word-dokumenter som er laget av noen andre med tabeller for utfylling så opplever jeg at selv den minste input i disse tabellene resulterer i at word plutselig endrer bredde/høyde på tabellen til abnorme proporsjoner. Det blir breiere enn arket, teksten forsvinner ut i intet og dokumentet blir ubrukelig. Noen erfaringer med tilsvarende? Evt. løsning, er det min word som har noen feil innstillinger? Lenke til kommentar
Harald Staff Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Instillingene for denslags følger tabellen, ikke Word. Du sier ikke noe om hvilken versjon du bruker, men se om dette får deg på sporet: http://www.youtube.com/watch?v=OBgkRvXRsxk Beste hilsen Harald Lenke til kommentar
Borry Skrevet 4. april 2014 Forfatter Del Skrevet 4. april 2014 Hei Beklager, jeg bruker Word 2013. Hm, trikset i videoen om å skru av "Endre størrelse automatisk for å tilpasse innholdet" løste problemet. Men det er fortsatt merkelig at word skal dra en tabell så til de grader ut av proporsjoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå