AfterGlow Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 The Gathering rrapper opp satsingen på trådløst nett.Skal låne nettverksutstyr verdt 10 millioner kroner Lenke til kommentar
jrgd3 Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 such speed, many internet wow!!! 2 Lenke til kommentar
Elethar_InnleggNO Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Psst, dere har en skriveleif i ingressen! "rrapper" (m.m. det er ordspill jeg ikke henger med på) 3 Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Psst, dere har en skriveleif i ingressen! "rrapper" (m.m. det er ordspill jeg ikke henger med på) Trapper var ordet vi forsøkte oss på, takk for tips - rettet nå :-) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-zr5PvHaK Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 og her er jeg støkk med en 10.000 del Lenke til kommentar
G Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 (endret) Ooooh. Trådløst nett i stort og krevende miljø. Dette blir spennende å lese konklusjonen på. Håper dere ikke pakker konklusjonen inn i en Ekstra-artikkel. Litt sånn å gi en takk tilbake til alle dataentusiaster i en årrekke som har lest og skrevet på forumet. Endret 4. april 2014 av G 1 Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Ooooh. Trådløst nett i stort og krevende miljø. Dette blir spennende å lese konklusjonen på. Håper dere ikke pakker konklusjonen inn i en Ekstra-artikkel. Litt sånn å gi en takk tilbake til alle dataentusiaster i en årrekke som har lest og skrevet på forumet. De ansvarlige for nettverket på The Gathering skriver ofte en god del selv på http://technet.gathering.org/ Lenke til kommentar
bellduck Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Altibox leverte jo 200 Gbit/s i 2012.. Lenke til kommentar
Psykonaut Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Meh! Bortskjemte ungdommer. Når jeg var ung så hadde vi en ISDN-linje på deling over en hel skole. Dagens unge har blitt for kravstore. Under krigen så spikket vi PCen sjæl... ut av bark! Men klagde vi? Å nei du! 2 Lenke til kommentar
ZweiNor Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Altibox leverte jo 200 Gbit/s i 2012.. joda, men det er dyrt og unødvendig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå