Jannis-15 Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Månen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Hei, Jannis-15. Imponerende detaljert bilde av Månen, og spesielt interessant er det å få innblikk i det tekniske aspektet ved slik fotografering ! Det ligger dessuten et godt stykke arbeid bak et slikt bilde, og det er i seg selv imponerende ! Jeg tror det er mange som har glede av å få ta del i bildene dine, og det er sikkert en del som kunne ønske det samme som meg, - at det var flere av dem ! Vennlig hilsen Albert. 1 Lenke til kommentar
kjerstiNa Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Oi, et utrolig godt stykke arbeid Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 4. april 2014 Forfatter Del Skrevet 4. april 2014 Takke for hyggelige tilbakemeldinger alle sammen! Albert, det ligger mye arbeid i det ja. Det største problemet er faktisk alikevel å få fokus helt perfekt, samt å huske hvor alle tidligere "seksjoner" har vært så man ikke får svarte tomrom mellom bildene når man skal slå alt sammen. Høres kanskje ikke så vanskelig ut, men med tanke på at jeg må ut og refokusere via en alternativ PC hver gang temperaturen har endret seg mer en 3-5c, og trackingen samtidig ikke er 100% - så kan det være litt av en utfordring. I natt tok også PCen helt kvelden, midt i fotograferingen - så måtte stresse med å skaffe en alternativ PC, installere all nødvendig programvare og drivere i tide til å begynne hele fotograferingen på nytt før månen ville gå ned bak skogen kun 1 time senere. Det gikk så vidt, den siste "delen" av månen var faktisk tatt igjennom noen trær. Lenke til kommentar
Thor'en Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Fantastisk flott månebilde... Lenke til kommentar
nutini Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Hei Jan Erik. Flott og detaljert bilde av den "gravide":) Arvid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg